Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
jullie hadden nog foto's van mij tegoed afgelopen weekend was schitterend weer.wat foto's van galantussen gemaakt.hier word het ook wit van de galanthussen
Kris, de sneeuwklokjes zijn precies op volle toeren aan het komen.
Citaat van: Bert Stegeman op 30 januari 2024, 20:07:58jullie hadden nog foto's van mij tegoed afgelopen weekend was schitterend weer.wat foto's van galantussen gemaakt.hier word het ook wit van de galanthussen Je bent ook besmet met het virus Bert ....
Nog een paar foto's...Galanthus 'Pieces of Eight'Galanthus plicatus 'Golden Fleece'Galanthus 'Spindlestone Surprise'
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 1 februari 2024, 09:19:17Nog een paar foto's...Galanthus 'Pieces of Eight'Galanthus plicatus 'Golden Fleece'Galanthus 'Spindlestone Surprise'Die Golden Fleece is wel heel bijzonder , Kris . Nog nooit van gehoord of gezien maar ik ben er ook niet veel mee bezig ......Het krokusvirus slorpt me helemaal op
Die Golden Fleece is wel heel bijzonder , Kris . Nog nooit van gehoord of gezien maar ik ben er ook niet veel mee bezig ......Het krokusvirus slorpt me helemaal op
Ola.... 'Golden Fleece' .... Bank overvallen Kris ?? of Euromillions gewonnen ?? Iets voor op de VRV tombola volgend jaar...
Ola.... 'Golden Fleece' .... Iets voor op de VRV tombola volgend jaar...