Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Alles onder “luren” gooien is natuurlijk het gemakkelijkst.Deze is toch duidelijk anders dan lutea.
Sternbergia greuteriana, een collectie van Norman Stevens, heeft ook een eerste bloem geopend.
Sternbergia greuteriana /sicula ex Selia Gorge is er ook weer aan begonnen ....
Nog een sternbergia sicula, een collectie uit Lasithi Kreta.
Sternbergia sicula (form Alan Edwards ex. Selia Gorge) die ik greuteriana zou durven noemen ...
Hij heeft inderdaad heel veel weg van greuteriana als je't mij vraagt Kris ! Hier nog een paar beeldjes van mijn St. greuteriana (echt wel een favoriete soort geworden bij mij) van Norman Stevens.
Allemaal heren toppers heren,ben er wel een beetje jaloers op .Sternbergia greuteriana heeft bij mij 1x maal gebloeit daarna alleen maar blad wat te voorschijn komt.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 5 oktober 2018, 19:12:55Sternbergia sicula (form Alan Edwards ex. Selia Gorge) die ik greuteriana zou durven noemen ... Citaat van: Luc Gilgemyn op 7 oktober 2018, 10:14:13Hij heeft inderdaad heel veel weg van greuteriana als je't mij vraagt Kris ! Hier nog een paar beeldjes van mijn St. greuteriana (echt wel een favoriete soort geworden bij mij) van Norman Stevens.Ook Tony Willis heeft bevestigd dat het om greuteriana zou gaan . Ik heb je van deze kloon ook eens een "bolleke" gegeven dacht ik ? Doet die het ? Ja die greuteriana's zijn echt wel de moeite maar ik heb er nooit eentje in de tuin geprobeerd ....