Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Heren, jullie beseffen toch dat elke scheidsrechter vóór elke strafschop tot bij de keeper gaat om hem er op te wijzen dat hij niet té vroeg mag vertrekken !!! 'I sjell sei zis onlie vance' (quote uit 'Allo Allo' )
Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 09:22:37Heren, jullie beseffen toch dat elke scheidsrechter vóór elke strafschop tot bij de keeper gaat om hem er op te wijzen dat hij niet té vroeg mag vertrekken !!! 'I sjell sei zis onlie vance' (quote uit 'Allo Allo' )Roepen we de VAR in Danny Maar ja de VAR die zeggen het niet " onlie vance " , die zeggen het een paar keer en dan is het nog ni just .... We zullen braaf zijn mijnheer de voorzitter , allez denk ik toch ...
Citaat van: Danny Bonnez op 30 december 2023, 19:23:54 , is dit al eentje die nu in bloei staat , Kris ? Ik ben niet haastig om het nieuwe topic te starten , het komt als de tijd rijp is ...... Ik plaagde je maar Danny Jawel stond vandaag al open 🤔😱😱
, is dit al eentje die nu in bloei staat , Kris ? Ik ben niet haastig om het nieuwe topic te starten , het komt als de tijd rijp is ......
We kunnen hopen dat onze waarde voorzitter en moderator al in zijne zetel zit te luisteren naar de nieuwjaarsbrief van de kleinkinderen Danny en alzo niet merkt dat je al raad naar de krokus die hier gisteren bloeide ….
Kijk eens wat er hier bloeit ......
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 31 december 2023, 15:26:50We kunnen hopen dat onze waarde voorzitter en moderator al in zijne zetel zit te luisteren naar de nieuwjaarsbrief van de kleinkinderen Danny en alzo niet merkt dat je al raad naar de krokus die hier gisteren bloeide ….Das een goed idee , Kris ! In afwachting van de officiële opening van het topic crocus 2024 en meer foto's ( morgen ?? ) kan ik al een poging doen om deze bijzondere crocus te raden ..... Ik denk in de eerste plaats aan C. alatavicus , sommige vormen bloeien heel vroeg . Maar misschien is het ook een hybride vorm tussen korolkowii en michelsonii ?
Citaat van: Danny Bonnez op 31 december 2023, 16:08:35Kijk eens wat er hier bloeit ...... C alatavicus Danny ??
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 31 december 2023, 15:26:50We kunnen hopen dat onze waarde voorzitter en moderator al in zijne zetel zit te luisteren naar de nieuwjaarsbrief van de kleinkinderen Danny en alzo niet merkt dat je al raad naar de krokus die hier gisteren bloeide ….Misschien gaat de voorzitter/moderator wel vroeg naar bed Kris ? Je weet het nooit Voordien wil ik nog 2023 eer aan doen met de eerste ...Crocus gembosii.... nog niet met zwarte stijl... maar van de donkerpaarse stengel kan ik ook al genieten.
Mijn stem gaat naar korolkowii... misschien 'Snow Tiger', want die staat hier ook ongeveer zover...
Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 16:22:17Mijn stem gaat naar korolkowii... misschien 'Snow Tiger', want die staat hier ook ongeveer zover... U hebt gewonnen heer voorzitter! Inderdaad de eerste hier is onze sneeuwtijger …Foto’s volgen volgend jaar …