Auteur Topic: Tweede VRV lezingendag op 23 maart 2013 om 10 u te GENT  (gelezen 4069 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16819
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Tweede VRV lezingendag op 23 maart 2013 om 10 u te GENT
« Reactie #15 Gepost op: 23 maart 2013, 21:13:02 »
Moeilijk om hier nog iets aan toe te voegen.  Ik werd ook helemaal stil bij zoveel moois !  Fantastische lezingen met fantastische beelden van een spreker die inderdaad een (aanzienlijk) groter publiek verdiende.  ((12 
Net als Kris was ik enigszins ontgoocheld door het aantal aanwezigen.  Ik weet niet of het weer er voor iets tussen zat... anders... eigen schuld, dikke bult voor de afwezigen : jullie hebben wat gemist !   ((4
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tweede VRV lezingendag op 23 maart 2013 om 10 u te GENT
« Reactie #16 Gepost op: 24 maart 2013, 09:44:20 »
Zoals alle vorige keren , heb ik ook erg genoten van de lezingen .De prachtige beelden werden vaak aangevuld met details over de groeiomstandigheden ter plaatse en heel vaak sprak hij over de verkrijgbaarheid van planten en de moeilijkheidsgraad om ze zelf te houden . Heel leerzaam en heel aangenaam naar voor gebracht . Zeker een aanrader om in de toekomst nog eens uit te nodigen .Uiteraard was het ook weer heel plezant om bekenden en onbekenden te ontmoeten en vele tips uit te wisselen !
Bedankt Harry en ook dank aan de organisatoren van de dag. De datum van volgende vergadering staat al in mijn agenda zodat ik die zeker kan vrij houden
Gr. Lily-Anne

Hugo Van Woensel

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 419
Re:Tweede VRV lezingendag op 23 maart 2013 om 10 u te GENT
« Reactie #17 Gepost op: 24 maart 2013, 13:14:18 »
Ja Luc ik voel het boven op mijn kop, een 'dikke bult'   --13 , ik had er zeer graag bij geweest maar een mens heeft soms van die verplichtingen waar je niet onderuit kan. hopelijk bij de volgende!