Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Luc, ik hoop dat het speciaal wordt! Eerst is de graszoden weggehaald en verdeeld over de zijkanten, zodat het geheel uiteindelijk iets hoger komt te liggen. Dan moet het nu nog opgevuld worden met een mengeling van grond en compost. Daarna op de bovenlaag nog een compostlaag. Het probleem is natuurlijk nu het overtollige water, dat naar het laagste punt komt. Nu moet ik regelmatig het water wegpompen. Maar de regen zal wel eens stoppen zeker. 3 Cornus mas zijn al op een verhoog geplant. Nu wachten tot het droger weer wordt om verder te werken. (Foto komt van GSM en is normaal verticaal)
Edgeworthia chrysantha en Edgeworthia chrysantha 'Grandiflora'
Staat hier al wel 20 jaar in de tuin,Prunus incisa kojou mai.Door hem na de bloei te snoeien blijft hij een beetje in model.
Prunus incisa 'Kojo-no-mai' staat hier ook volop in bloei!
Ik ben nu bezig met het aanvullen van de border met teelaarde. Volgende week kunnen de Cornussen geplant worden.😊
Citaat van: Herman Mylemans op 24 maart 2022, 11:42:44Ik ben nu bezig met het aanvullen van de border met teelaarde. Volgende week kunnen de Cornussen geplant worden.😊't Zijn drukke tijden Herman ! Hier is't genieten van Magnolia stellata 'Kobold'
Citaat van: Luc Gilgemyn op 24 maart 2022, 14:58:57Citaat van: Herman Mylemans op 24 maart 2022, 11:42:44Ik ben nu bezig met het aanvullen van de border met teelaarde. Volgende week kunnen de Cornussen geplant worden.😊't Zijn drukke tijden Herman ! Hier is't genieten van Magnolia stellata 'Kobold'Luc, wat is het verschil met de gewone stellata?
Lithodora zahnii,helaas niet zo compact,maar toch met talrijke bloemen.