Auteur Topic: Galanthus evenementen 2011  (gelezen 14113 keer)

Clint Callens

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Man
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2011, 21:29:32 »
Voor de geïnteresseerden. Op zondag 13 februari 2011 geef ik een lezing onder de noemer 'Sneeuwklokjes, passie of hype' voor de VVPV -afdeling Schelde- Leie om 15.00 uur in zaal De Ceder, Parijsestraat 34, Deinze.

In een overvolle zaal hebben wij deze namiddag intens genoten van een excellente Galanthus presentatie van Valentin Wijnen. Het was plezant, boeiend en leerrijk, de tijd vloog maw voorbij. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk zelfs bij niet-galanthofielen. Daarnaast bood hij ook nog enkele interessante sneeuwklokjes te koop aan waaronder G. Diggory, G. Godfrey Owen en meerdere gele.

Robin, Clint & José Callens

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2011, 22:27:23 »
Dag mannen !
Blij jullie op ons forum te mogen begroeten - eindelijk uit de schaduw gekomen ?  ;D ;)
Ik kan me zo voorstellen dat je bij het beluisteren van een presentatie van Valentin een groot risico loopt om met Galanthofielie besmet te worden...  ;) :o... maar er zijn zeker ergere "ziekten" op deze wereld !  ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16496
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #32 Gepost op: 13 februari 2011, 22:32:39 »
The woodlandersfamily, inderdaad heel aangenaam jullie hier te mogen aantreffen. Hopelijk zien we jullie hier nog meer met mooie plaatjes van die geheimzinnige planten die jullie telen. See you soon.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Valentin Wijnen

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 499
  • Geslacht: Man
  • Snowdrops, nothing compares... in Winter!
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #33 Gepost op: 15 februari 2011, 07:05:20 »
Familie Callens, van harte bedankt voor je leuke complimenten. Ik vond het ook een fijn publiek in de VVPV-afdeling van Leie- Schelde. De zaal zat idd overvol, maar het 'klikte' meteen, er was een gezellige sfeer en interactie. Aan de verkoop merkte ik ook de verscheidenheid van interesse. Heel wat 'gewonere' en wat speciale gingen vlot van de hand.
Voor mij was het de verplaatsing over twee keer 170 km meer dan waard. Alweer wat toffe contacten erbij!

Binnen anderhalve week is er nog het Sneeuwklokjesweekend van Arboretum Kalmthout. Daar heb ik een voordracht over chippen, een verkoopstafel en een stukje van de tentoonstelling. Tot daar?
Hoeselt, 66 m, (Belgisch) Limburg. Microklimaat: ingesloten tuin 'Grakes Heredij'

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Galanthus boeken ea.
« Reactie #34 Gepost op: 3 maart 2011, 13:59:56 »
De berichten in dit topic over Galanthus boeken ea. werd verplaatst naar:

Boeken en publicaties over onze hobby: oud en nieuw

http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=324.0

Hierin kan verder gepost worden  :)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #35 Gepost op: 27 september 2011, 22:37:59 »
Ik vraag me af of iemand al weet wanneer de Sneeuwklokjesdagen in Kalmthout in 2012 zijn. Begin van dit jaar was er sprake van om het niet tegelijk met Nettetal te laten vallen. Is dit gelukt? Ik ben erg benieuwd!
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Sven de Groot

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1114
  • Geslacht: Man
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #36 Gepost op: 28 september 2011, 09:12:00 »
Ik vraag me af of iemand al weet wanneer de Sneeuwklokjesdagen in Kalmthout in 2012 zijn. Begin van dit jaar was er sprake van om het niet tegelijk met Nettetal te laten vallen. Is dit gelukt? Ik ben erg benieuwd!

De sneeuwklokjesdagen in Oirlich, Nettetal vinden in ieder geval plaats op 25 en 26 februari 2012: www.oirlicher-blumengarten.de/seiten/offene-tuer/offene-tuer.html
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Galanthus evenementen 2011
« Reactie #37 Gepost op: 28 september 2011, 09:22:35 »
Ik vraag me af of iemand al weet wanneer de Sneeuwklokjesdagen in Kalmthout in 2012 zijn. Begin van dit jaar was er sprake van om het niet tegelijk met Nettetal te laten vallen. Is dit gelukt? Ik ben erg benieuwd!

Zelfs op de site van Arboretum Kalmthout zijn er nog geen data voor 2012 te vinden Lina, tenzij ik er echt heb naast gekeken...  ::)

Intussen heb ik een topic opgestart waar alle data van de Galanthus evenementen voor 2012 kunnen worden samen gebracht  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen