Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Luc Scheldeman op 1 maart 2024, 12:54:48Citaat van: Kris De Raeymaeker op 1 maart 2024, 10:06:39Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:25:49Chionodoxa sardensis uit de buurt van IzmirAltijd bloemen die een mens vrolijk maken en doen denken aan de lente ....Zou die in de tuin kunnen Luc ?Nooit geprobeerd, maar ik heb chionodoxa cretica in de rotstuin staan en dat lukt.Chionodoxa sardensis staat hier al jaren in de tuin , Kris
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 1 maart 2024, 10:06:39Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:25:49Chionodoxa sardensis uit de buurt van IzmirAltijd bloemen die een mens vrolijk maken en doen denken aan de lente ....Zou die in de tuin kunnen Luc ?Nooit geprobeerd, maar ik heb chionodoxa cretica in de rotstuin staan en dat lukt.
Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:25:49Chionodoxa sardensis uit de buurt van IzmirAltijd bloemen die een mens vrolijk maken en doen denken aan de lente ....Zou die in de tuin kunnen Luc ?
Chionodoxa sardensis uit de buurt van Izmir
Chionodoxa sardensis staat hier al jaren in de tuin , Kris
In de natuur met uitsterven bedreigd of zelfs ondertussen al uitgestorven ....Maar hier in de tuin is deze Cyprioot een makkelijke plant . Niet zo opvallend maar eerder bescheiden is het motto van deze inwoner van Cyprus ...
Leuke plant Kris , ik had ooit deze plant aangekocht maar kreeg iets anders zie je zelden in tuinen jammer genoeg ........
Scilla morrisii ?
Ornithogalum nanum is er ook altijd vroeg bij en moet toch al zijn bloemen door het groen heen duwen.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 7 maart 2024, 18:00:49Ornithogalum nanum is er ook altijd vroeg bij en moet toch al zijn bloemen door het groen heen duwen.volgens mij heb die een keer hier in de buurt langs de weg zien staan.omgeving bladel.