Auteur Topic: VRV tijdschrift - maart nummer 2014  (gelezen 1695 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
VRV tijdschrift - maart nummer 2014
« Gepost op: 27 februari 2014, 16:20:25 »
Als het goed is kreeg of krijgt u eerstdaags het maart nummer 2014 van det VRV Rotsplantenforum in de bus !
Alle reacties op artikels, opmerkingen over de lay out, voorstellen tot verbetering, enz... kunt u hier kwijt !

We zijn benieuwd !  ((13
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15631
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: VRV tijdschrift - maart nummer 2014
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2014, 18:35:11 »
Als het goed is kreeg of krijgt u eerstdaags het maart nummer 2014 van det VRV Rotsplantenforum in de bus !
Alle reacties op artikels, opmerkingen over de lay out, voorstellen tot verbetering, enz... kunt u hier kwijt !
We zijn benieuwd !  ((13

Ik heb het in 1 ruk uitgelezen Luc .......Ziet er heel goed uit. Goede inhoud ook en interessante artikels. Heel aangenaam leesvoer. Goeie mix aan reisverhalen (knap verhaal van Hendrik ook )en cultuurervaringen. De vernieuwde rubrieken werken ook verfrissend.
Maar ik ben nu misschien wel bevooroordeeld als bestuurslid en zie de dingen misschien door een te roze (verenigings)bril ?
Dus laat vooral de leden maar eens hun gedacht zeggen en eens kijken of die ook even aangenaam zijn verschoten ....   
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16496
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re: VRV tijdschrift - maart nummer 2014
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2014, 21:43:47 »
Telkens ik het meest recente nummer onder de neus heb liggen denk ik altijd dat we het beste boekje gemaakt hebben tot dan toe, tot dan weer het volgende verschijnt... . Dat is nu weer niet anders, ik vind het goed, we hebben toch weer een kleine stap voorwaarts gemaakt...maar het moet nog beter kunnen, veel beter.
Ik reken vooral ook op de mensen die willen schrijven...zonder hen geen tijdschrift. Zoals ik al zei in het voorwoord, hopelijk is deze positieve beweging van mensen die willen schrijven geen éénmalig feit. Daarom ook een dikke proficiat aan Hendrik, Danny, Gerrit, Wim, Kris, Erebos, Hercule Poirot, Luc, Stefaan, Jules, Johan en wellicht nog enkele andere die ik vergeet.  ((14
Lichtervelde, West-Vlaanderen