Enkele foto's van Mr Chelmos, vroeg in het voorjaar (begin mei) met Crocus goulimyi sublimis... geen foto's van mezelf maar van onze Franse vriend Rain Forrest zoals hij op FB bekend staat. Ge moogt als chauffeur ook niet rap nerveus worden.... (7 km afgelegd in 1 uur) Ik wil hier niet uitpakken, maar de beelden zijn wel illustratief voor wat hierboven verteld wordt.
Beklijvende beelden Luc en de groepen Crocus brengen allicht iedere croconut in vervoering
.Je bedoelde allicht Crocus sublimis ipv goulimyi .
Ik was er ooit op 24 mei en dan ligt alleen nog op de hoogste toppen sneeuw . Om maar te zeggen hoe snel die sneeuw dan ook smelt en verdwijnt ..Daar waar er nog sneeuw was zullen ze dan ook nog gebloeid hebben maar sommige locaties waren te link en gevaarlijk om te gaan verkennen. We hebben zowel sublimis als olivieri in blad aangetroffen.De getoonde weg lijkt me niet de hoofdweg naar het skistation ?
Want die is toch geasfalteerd en goed berijdbaar normaal ? Maar als ik me herinner mijn er daar nog een aantal andere aardewegen die hogerop gaan ....