bedankt voor de reactie's,
wim,ik weet dat ze niet de goedkoopste zijn maar ik hou me bezig met arisaema en die zijn toch ook al prijzig.
de gekende postorderbedrijven ken ik wel maar ik dacht eventueel nakweek te vinden via dit forum.
op die mannier heb ik ook al verschillende mensen geholpen met arisaema soms ruilen of verkopen voor een liefhebbersprijsje.
vg peter.
Dag Peter,
Zelf ben ik nog maar enkele jaren aan de gang met dit geslacht en het zal dan ook nog even duren eer ik grotere planten heb die je kan scheuren.
Eigenlijk vermoed ik dat die "nakweek" hier in Vlaanderen (in het algemeen gesproken dan ) nu pas de laatste jaren maar op gang aan het komen is ?
Maar ik ben benieuwd , er zijn er misschien toch ergens ...
Vooral van de "hybrides" -die vaak toch sterk blijken te zijn-vermoed ik dat er best nog wel wat zijn die de markt gaan overspoelen de komende jaren.
Je ziet de eerste planten doorsijpelen tot in de tuincentra ed...Bij bepaalde hybrides zullen ook de prijzen wel gaan dalen als blijkt dat er meer aanbod komt .Soortechte en lastige Cyppen zullen wel altijd duur blijven.
Vaak worden zulke planten idd ook alleen maar geruild tegen andere zeldzame,lastige planten.
Succes nog met je zoektocht.