Vandaag rouwen België en Nederland om het tragische verlies aan jonge levens bij het busongeval in Sierre-Zwitserland.
Woorden schieten hier te kort ...
Het was inderdaad verschrikkelijk nieuws. We zijn ongetwijfeld allemaal in gedachten bij de betrokken families en het schoolpersoneel.
Het is ontzettend tragisch dat een vrolijke reis op deze manier moest eindigen.
Lina.
Woorden schieten bij deze tragische gebeurtenis tekort ,dat we een steun voor de getroffenen kunnen zijn door aan hun te denken.
Het is hartverscheurend wat wij hier in Lommel mee maken veel van deze slachtoffertjes zijn kennissen van ons en liggen ons na aan het hart.Wat een mooi aandenken moest zijn is in leed ontaard.
Gyi
Men zegt wel eens: 'tijd heelt alle wonden'. Dit zijn wonden die nooit helemaal meer helen. Moge de overledenen rusten in vrede... .
Verschrikkelijke wat er gebeurt is, we denken aan de slachtoffers en en wensen de nabestaaande veel sterkte bij dit verlies.
Ja inderdaad hier zijn geen woorden voor.
Elke keer als ik de beelden zag kreeg ik de rillingen.
Dit bus ongeluk is bij mijn ouders in Zwitserland onder aan de berg gebeurd.
Ik wens alle nabestaande veel sterkte met de verwerking van het verlies van hun kinderen
Het heeft niks met de gebeurtenissen te maken .
Waar Luc dit topic mee opende.
Maar de titel wel op wat er vandaag gebeurde.
Dus daarom dat ik deze topic nu voor heropening verklaar.
Om je mede leve te uiten aan jullie Belgen.
Heel heel veel sterkte de komende dagen.
Sterkte.
Citaat van: Bert Stegeman op 22 maart 2016, 19:57:21
Het heeft niks met de gebeurtenissen te maken .
Waar Luc dit topic mee opende.
Maar de titel wel op wat er vandaag gebeurde.
Dus daarom dat ik deze topic nu voor heropening verklaar.
Om je mede leve te uiten aan jullie Belgen.
Heel heel veel sterkte de komende dagen.
Sterkte.
Heel toepasselijk Bert ! _08
Merci Bert, maar hopelijk hoeft dit topic in de toekomst niet al te veel meer worden geopend.