België en Nederland verenigd in diepe rouw

Gestart door Luc Gilgemyn, 16 maart 2012, 09:45:39

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Vandaag rouwen België en Nederland om het tragische verlies aan jonge levens bij het busongeval in Sierre-Zwitserland.

Woorden schieten hier te kort ...

Harelbeke-West-Vlaanderen

Lina Hesseling

Het was inderdaad verschrikkelijk nieuws. We zijn ongetwijfeld allemaal in gedachten bij de betrokken families en het schoolpersoneel.

Het is ontzettend tragisch dat een vrolijke reis op deze manier moest eindigen.

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Theo Stronks

Woorden schieten bij deze tragische gebeurtenis tekort ,dat we een steun voor de getroffenen kunnen zijn door aan hun te denken.

Gyi Peelaerts

Het is hartverscheurend wat wij hier in Lommel mee maken veel van deze slachtoffertjes zijn kennissen van ons en liggen ons na aan het hart.Wat een mooi aandenken moest zijn is in leed ontaard.

Gyi

Frankie Wulleman

Men zegt wel eens: 'tijd heelt alle wonden'. Dit zijn wonden die nooit helemaal meer helen. Moge de overledenen rusten in vrede... .
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gert Hoek

Verschrikkelijke wat er gebeurt is, we denken aan de slachtoffers en en wensen de nabestaaande veel sterkte bij dit verlies.

Bert Stegeman

Ja inderdaad hier zijn geen woorden voor.
Elke keer als ik de beelden zag kreeg ik de rillingen.
Dit bus ongeluk is bij mijn ouders in Zwitserland onder aan de berg gebeurd.
Ik wens alle nabestaande veel sterkte met de verwerking van het verlies van hun kinderen

Bert Stegeman

Het heeft niks met de gebeurtenissen te maken .
Waar Luc dit topic mee opende.
Maar de titel wel op wat er vandaag gebeurde.
Dus daarom dat ik deze topic nu voor heropening verklaar.
Om je mede leve te uiten aan jullie Belgen.
Heel heel veel sterkte de komende dagen.
Sterkte.

Luc Gilgemyn

Citaat van: Bert Stegeman op 22 maart 2016, 19:57:21
Het heeft niks met de gebeurtenissen te maken .
Waar Luc dit topic mee opende.
Maar de titel wel op wat er vandaag gebeurde.
Dus daarom dat ik deze topic nu voor heropening verklaar.
Om je mede leve te uiten aan jullie Belgen.
Heel heel veel sterkte de komende dagen.
Sterkte.

Heel toepasselijk Bert !  _08
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Merci Bert, maar hopelijk hoeft dit topic in de toekomst niet al te veel meer worden geopend.
Lichtervelde, West-Vlaanderen