Bloei in mei en juni

Gestart door Frankie Wulleman, 3 mei 2025, 15:31:29

Vorige topic - Volgende topic

Mark Stolk

Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 juli 2025, 11:03:49
Citaat van: Mark Stolk op 30 juni 2025, 13:34:51
De tuin bij 30 graden. Toch maar dagelijks even een beetje sproeien om verbranding te voorkomen

Het zijn harde tijden voor onze tuinen Mark ...mogelijk 38 graden hier vandaag ! We zullen inderdaad de boel een beetje in de gaten moeten houden ... Is je tuin groot ?

Ongeveer 400 vierkante meter: grasveldje, borders, 2vijvers, moerasje en rotstuintje en een terras. Lekker gevarieerd.
Met vriendelijke groet

Mark Stolk

Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 juli 2025, 11:07:15
Citaat van: Mark Stolk op 28 juni 2025, 21:52:06
Haplopappus paucidentatus

Stoelt die ook zo uit Mark ? Ik had er hier eentje die overal uitlopers maakte ...Heb ik er maar weer uitgekieperd ...

Tot nu toe geen last van, maar anders geef ik m geen water meer, dan is ie in 2 dagen dood met deze temperaturen. Het is wel verontrustend. En ik heb nu zoveel winterharde cactussen van u voorbij zien komen dat ik daar ook maar eens over moet gaan nadenken ðŸ¤"
Met vriendelijke groet

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Mark Stolk op  1 juli 2025, 22:01:36
Citaat van: Mark Stolk op 30 juni 2025, 13:34:51
De tuin bij 30 graden. Toch maar dagelijks even een beetje sproeien om verbranding te voorkomen

Het zijn harde tijden voor onze tuinen Mark ...mogelijk 38 graden hier vandaag ! We zullen inderdaad de boel een beetje in de gaten moeten houden ... Is je tuin groot ?
Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 juli 2025, 11:03:49Ongeveer 400 vierkante meter: grasveldje, borders, 2vijvers, moerasje en rotstuintje en een terras. Lekker gevarieerd.

Zo ....dat is best een mooie ruimte om mee aan de slag te gaan Mark  ((14
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "