Eranthis 'Guinea Gold' bolletje gezocht

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 8 januari 2013, 23:53:00

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

Wie kan me helpen aan een knolletje of plantje van Eranthis 'Guinea Gold' ? ik  wil er gerust voor betalen of anders  kan ik er eventueel een Dactylorhiza sp. voor in de plaats geven of iets anders.
Alvast bedankt
Lily- Anne

Sven de Groot

Volgens de lijst op de website www.bergalp.nl, heeft Kwekerij Bergalp deze Eranthis in haar assortiment. Misschien kun je daar eens informeren, Lily-Anne.     
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Cor van Kapel

Eranthis thunbergii "Guinea Gold" staat bij de Bergalp inderdaad op de lijst Lily-Anne ((12, zie hier http://www.bergalp.nl/page7.html (is een beetje moeilijk zoeken op die site, vind ik).

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  8 januari 2013, 23:53:00
Wie kan me helpen aan een knolletje of plantje van Eranthis 'Guinea Gold' ? ik  wil er gerust voor betalen of anders  kan ik er eventueel een Dactylorhiza sp. voor in de plaats geven of iets anders.
Alvast bedankt
Lily- Anne

Persoonlijk vind ik Eranthis x tubergenii minstens even goed dan x tubergenii 'Guinea Gold ' ....En de eerste wordt wat meer aangeboden en dat tegen een veel betere prijs ....
Wie naar Nettetal trok voor de sneeuwklokjesdagen kwam ze er overvloedig tegen ........
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "