Bezoek aan saffraan en escargot kwekerij in Moerbeke waas

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 18 oktober 2013, 20:14:17

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

Zin om deel te nemen aan een bezoek op een saffraan en escargot kwekerij in Moerbeke Waas ?
Op woe. 30 okt. of vr. 8 nov. om 13 u organiseer ik dit bezoek . Datum zal vastgelegd worden naar gelang de meeste liefhebbers deelnemen . Bij veel deelnemers kan er eventueel op beide dagen een groep ontvangen worden .
Nu is het volop het moment van de oogst van de saffraan bloemetjes . De saffraan crocussen groeien in de volle grond in open lucht en de escargots in een tunnel serre . Als er liefhebbers zijn die even mee willen helpen bij de pluk van de Saffraan Crocus bloemetjes die dag , dan kan dit eventueel aan het begin of einde van het bezoek gebeuren .De rondleiding duurt ongeveer een uur met nadien een degustatie moment.
De kostprijs voor het bezoek is 8â,¬ .Vervoer op eigen kracht .Betaling is rechtstreeks aan de saffraan boerin bij aankomst , omdat dit anders niet gemakkelijk te organiseren valt. Graag gepast geld .
Wel snel wezen want er kunnen maar Max. 15 mensen deelnemen per keer
Inschrijvingen en verdere afspraken via mijn email : vereecken.lily-anne@telenet.be
(Nb  ik verdien hier niets aan, maar wil graag zelf gaan en zoek daarom liefhebbers die dit ook eens willen zien, omdat het bezoek enkel met groepen is van 6 tot Max. 15 deelnemers )