De Boschhoeve Nederland - Hessenhof

Gestart door Ruben Billiet, 8 februari 2014, 19:36:26

Vorige topic - Volgende topic

Ruben Billiet

Zijn er mensen die komende donderdag 13/02/2014 naar de Boschhoeve gaan voor de sneeuwklokjesdagen en/of erna naar de Hessenhof voor de helleborusdagen?
Het zou leuk zijn mekaar daar te ontmoeten en bij te praten met een potje koffie  ;D

Cor van Kapel

Hoi Ruben,
Ik ga a.s. donderdag naar de Boschhoeven, of ik ook nog naar De Hessenhof ga, weet ik nog niet. Ik moet weer op tijd thuis zijn. Dus misschien tot in Wolfheze.

Lina Hesseling

Rika en ik gaan ook op donderdag. Naar de Boschhoeve en naar de Hessenhof!  Lijkt me erg gezellig om elkaar te spreken.

Lina
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Cor van Kapel

Citaat van: Lina Hesseling op 10 februari 2014, 16:20:45
Rika en ik gaan ook op donderdag. Naar de Boschhoeve en naar de Hessenhof!  Lijkt me erg gezellig om elkaar te spreken.

Lina
Moet je wel je witte mutsje op doen natuurlijk, anders herkennen we je niet --11 --3.

Ruben Billiet

Cor, Rika en lina: leuk om mekaar daar te spreken. Ik kijk er naar uit.  ((12

Lina Hesseling

Je herkent Rika wel aan haar groene nagels!

Lina.

Lina Hesseling

De eerste keer, dat ik een foto vanaf de iPad er op zet. Ik weet niet of het lukt.

Rika in haar sneeuwklokjes outfit!

Lina.

Cor van Kapel

Gerard Verweij

Cor van Kapel

Ruben Billiet

Prachtig  ))2, zo kunnen we elkaar niet missen!!  ((12

Bart Moerland

Wij komen ook als het goed is
Gerard Borgonje
Freek Blokzijl
Bart Moerland                                   
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Cor van Kapel

Ja, de Twentenaren, daar was bijna geen doorkomen aan, in een glimp de outfit van Rika nog voorbij zien komen. En Sven natuurlijk, maar da's niet zo moeilijk die steekt overal boven uit.
Verder natuurlijk weer meer gekocht dan de bedoeling was, o.a. Narcissus cyclanineus en een Primula allionii 'Stradbrook Dream' (bij Cathy). Ook nog even langs De Hessenhof geweest, maar daar was het zo goed als uitverkocht.