GROOTSTE OOST-VLAAMSE PLANTEN(RUIL)BEURS: 28 MAART 2016

Gestart door Luc Gilgemyn, 24 maart 2016, 11:56:17

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Volgende maandag gaat in Sint Lievens Houtem de jaarlijkse planten(ruil)beurs door: voor de liefhebbers zie op volgende link voor meer informatie:

http://www.plantenruilbeurs.be/
Harelbeke-West-Vlaanderen

Filip Wauters

Op paasmaandag gaat er ook al sinds jaren in Liezele een gratis plantenbeurs door, gewoon in het centrum van het dorp.
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

Jan Fouquaert

Matthias en ik gaan daar staan, in Sint-Lievens-Houtem.
Ondanks het voorlopig flauwe Saxen seizoen heb ik toch wat exemplaren gevonden zodat de bezoekers aldaar toch een beperkte Saxen show zullen beleven.  -2(
Ze zullen natuurlijk allemaal die in de stenen potten willen kopen, ha ha ... ))4

Nu moet ik ook al die Saxen niet apart fotograferen en beschrijven, krijg je alles ineens op je boterham, ha ha ... ;D
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Matthias Fouquaert

Citaat van: Jan Fouquaert op 27 maart 2016, 15:42:59
Matthias en ik gaan daar staan, in Sint-Lievens-Houtem.
Ondanks het voorlopig flauwe Saxen seizoen heb ik toch wat exemplaren gevonden zodat de bezoekers aldaar toch een beperkte Saxen show zullen beleven.  -2(
Ze zullen natuurlijk allemaal die in de stenen potten willen kopen, ha ha ... ))4

Nu moet ik ook al die Saxen niet apart fotograferen en beschrijven, krijg je alles ineens op je boterham, ha ha ... ;D

Ik wil langs deze weg de nieuwe rotsplantenliefhebbers en leden die de 'moesson' regen op de beurs  getrotseerd hebben bedanken.  Een praatje te slaan met ons deed deugd.  ((14 Tot de volgende editie of de volgende beurs.