VRV busreis op 29.04.2017 naar Nederland: Gelderland en Overijssel

Gestart door Filip Wauters, 25 januari 2017, 19:15:10

Vorige topic - Volgende topic

Johan Keulemans

Er zijn mensen die veel praten maar weinig zeggen en er zijn mensen die weinig praten maar veel zeggen.

The Host of the Seraphim (DCD)

Johan Keulemans

Derde deel, kwekerij, kopers en vervoer van de planten naar de autocar.
Er zijn mensen die veel praten maar weinig zeggen en er zijn mensen die weinig praten maar veel zeggen.

Johan Keulemans

Johan Keulemans

Johan Keulemans

Johan Keulemans

Danny Bonnez

Bedankt voor deze schitterende beelden , ik heb duidelijk heel wat moeten missen ..... --13
Zo kan ik toch nog een beetje meegenieten ......
Jammer dat ik er niet bij kon zijn , ik zat namelijk "vast" in het Vercors gebergte
Ieper , West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Het was echt genieten - vaak wist ik niet waar eerst kijken ! de dag had nog heel wat langer mogen duren ! Nogmaals bedankt om dit te organiseren!

Frankie Wulleman

Citaat van: Danny Bonnez op  4 mei 2017, 20:31:13
Bedankt voor deze schitterende beelden , ik heb duidelijk heel wat moeten missen ..... --13
Zo kan ik toch nog een beetje meegenieten ......
Jammer dat ik er niet bij kon zijn , ik zat namelijk "vast" in het Vercors gebergte

We hebben je gemist, Danny, maar als mijnheer liever met sneeuwballen gaat gooien, tja.... -2(
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Ja Frankie, Dhr Bonnez had duidelijk andere prioriteiten !  -2(
Het moge wel duidelijk zijn dat hij niet zo "warm" onthaald werd daar in het Zuiden  :o :o als wij bij de Noorderburen in Nederland !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Tja , soms weet men niet meer welk seizoen het is ?? ))5 de natuur is duidelijk in de war ...... ((--11
Ieper , West-Vlaanderen