Wensen voor Jaarwisseling 2015-2016

Gestart door Luc Gilgemyn, 16 december 2015, 20:19:10

Vorige topic - Volgende topic

Bert Stegeman

Voor iedereen die vandaag aan het kerstdiner begint.
Een bijzonder smakelijk eten. en een prettige voortzetting van de middag/avond.

Ger van den Beuken

Iedereen een bloeirijk 2016 toegewenst!!!

Jos Beeren

 _04 [attachimg=1]
Jos Beeren
Weert,Limburg
Nederland

Bert Stegeman

We gaan zo rustig aan naar de laatste dag van het jaar toe. nog 30 uur en 14 minuten
Morgen iedereen een fijne dag gewenst.
En een fijne jaarwisseling

Bert Stegeman

Voor veel Nederlanders en misschien ook Belgen.
Betekend dit denk ik nog even genieten van de top 2000 op radio 2
Althans hier wel.

Herman Mylemans

Bert, morgen komen er in de Kempen kinderen aan de deur zingen: Nieuwjaarsliederen!
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be

Frankie Wulleman

Citaat van: Herman Mylemans op 30 december 2015, 19:04:24
Bert, morgen komen er in de Kempen kinderen aan de deur zingen: Nieuwjaarsliederen!

Staan die ook in de top 2000?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Jos Verhoeven

Vanwege de familie de beste wensen voor 2016, een goede gezondheid en alles wat je hartje zou wensen

Bert Stegeman

Nog niet.
Misschien als deze kinderen goed zingen dat ze later met hun eigen song in de top komen.
Maar kijk hier naar de top en luister eventueel nog even mee http://www.nporadio2.nl/
Dit is een jaarlijks terug kerend ritueel.
Begint met kerst eindigt even voor 24.00 uur op oudjaarsdag.
Puur genieten en herinneringen op halen

Luc Gilgemyn

Gelukkig Nieuwjaar iedereen !   3NJ  _04  4NJ

Met een beeld waarvan we voorlopig alleen kunnen dromen !


[attachimg=1]
Harelbeke-West-Vlaanderen

Theo Stronks

Voor een ieder de allerbeste wensen voor 2016,dat het een bloemrijk jaar mag worden _04 3NJ

Bert Stegeman

Happy new Year.
Dat we als club weer een gezond en gelukkig jaar mogen beleven.