SHORTIA

Gestart door Peter Rijntjes, 22 april 2012, 23:13:09

Vorige topic - Volgende topic

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 13 augustus 2013, 09:25:15
Citaat van: Gerard Verweij op 12 augustus 2013, 22:02:01
Citaat van: Wim Boens op 10 augustus 2013, 20:14:23
É voila, de Shortia zaailingen zijn alweer uitgegroeid tot verspeenbare plantjes  :)
Wim, wij zien elkaar zowiezo in Utrecht, dus.............. ((12

Ja, ik zal een paar plantjes meebrengen voor jou!
((4 ((4 ((4

Peter Rijntjes

Citaat van: Wim Boens op 13 augustus 2013, 09:24:44
Citaat van: Peter Rijntjes op 12 augustus 2013, 15:48:53
Mooi Wim,

ik heb toch nog in het voorjaar zaad kunnen kopen bij die club uit Denemarken. Ik heb begrepen dat dit voor het laatst was, want zij stoppen ermee?
Ik heb ongeveer 40 zaailingen die ik vroeg in het voorjaar ga verspenen. Alleen nog even de winter "doortrekken",

groet Peter

ps: ruilen zal geen zin hebben tegen zaailingen van jou Shortia's, heb wel andere planten( maar dat wist je al).

Hmmm, bedoel je de club van Göteborg? Ik denk niet dat ze er mee stoppen hoor, Peter. Ze zijn vorig jaar net begonnen met een nieuwe website waar ze verkopen vanaf Kerstmis.

Ik breng je plantjes mee naar Utrecht. Ofwel nu ofwel volgend voorjaar, wat heb je het liefst?
Hoi Wim,

graag de plantjes meenemen naar Utrecht. Wat zal ik voor jou meenemen?

groet, Peter

Wim Boens

Citaat van: Peter Rijntjes op 13 augustus 2013, 11:15:04
Hoi Wim,

graag de plantjes meenemen naar Utrecht. Wat zal ik voor jou meenemen?

groet, Peter

Peter, ik heb je een PB gestuurd!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

Citaat van: Peter Rijntjes op 13 augustus 2013, 11:15:04
Citaat van: Wim Boens op 13 augustus 2013, 09:24:44
Citaat van: Peter Rijntjes op 12 augustus 2013, 15:48:53
Mooi Wim,

ik heb toch nog in het voorjaar zaad kunnen kopen bij die club uit Denemarken. Ik heb begrepen dat dit voor het laatst was, want zij stoppen ermee?
Ik heb ongeveer 40 zaailingen die ik vroeg in het voorjaar ga verspenen. Alleen nog even de winter "doortrekken",

groet Peter

ps: ruilen zal geen zin hebben tegen zaailingen van jou Shortia's, heb wel andere planten( maar dat wist je al).

Hmmm, bedoel je de club van Göteborg? Ik denk niet dat ze er mee stoppen hoor, Peter. Ze zijn vorig jaar net begonnen met een nieuwe website waar ze verkopen vanaf Kerstmis.

Ik breng je plantjes mee naar Utrecht. Ofwel nu ofwel volgend voorjaar, wat heb je het liefst?
Hoi Wim,

graag de plantjes meenemen naar Utrecht. Wat zal ik voor jou meenemen?

groet, Peter
Zit je nou gewoon voor m'n deur te k.......?  ))8

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 14 augustus 2013, 22:29:55
Citaat van: Peter Rijntjes op 13 augustus 2013, 11:15:04
Citaat van: Wim Boens op 13 augustus 2013, 09:24:44
Citaat van: Peter Rijntjes op 12 augustus 2013, 15:48:53
Mooi Wim,

ik heb toch nog in het voorjaar zaad kunnen kopen bij die club uit Denemarken. Ik heb begrepen dat dit voor het laatst was, want zij stoppen ermee?
Ik heb ongeveer 40 zaailingen die ik vroeg in het voorjaar ga verspenen. Alleen nog even de winter "doortrekken",

groet Peter

ps: ruilen zal geen zin hebben tegen zaailingen van jou Shortia's, heb wel andere planten( maar dat wist je al).

Hmmm, bedoel je de club van Göteborg? Ik denk niet dat ze er mee stoppen hoor, Peter. Ze zijn vorig jaar net begonnen met een nieuwe website waar ze verkopen vanaf Kerstmis.

Ik breng je plantjes mee naar Utrecht. Ofwel nu ofwel volgend voorjaar, wat heb je het liefst?
Hoi Wim,

graag de plantjes meenemen naar Utrecht. Wat zal ik voor jou meenemen?

groet, Peter
Zit je nou gewoon voor m'n deur te k.......?  ))8

Braaf zijn, vriendjes...ik heb er genoeg voor iedereen die er gevraagd had!  ;)  ;D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

 ((14
Citaat van: Wim Boens op 15 augustus 2013, 09:27:37
Citaat van: Gerard Verweij op 14 augustus 2013, 22:29:55
Citaat van: Peter Rijntjes op 13 augustus 2013, 11:15:04
Citaat van: Wim Boens op 13 augustus 2013, 09:24:44
Citaat van: Peter Rijntjes op 12 augustus 2013, 15:48:53
Mooi Wim,

ik heb toch nog in het voorjaar zaad kunnen kopen bij die club uit Denemarken. Ik heb begrepen dat dit voor het laatst was, want zij stoppen ermee?
Ik heb ongeveer 40 zaailingen die ik vroeg in het voorjaar ga verspenen. Alleen nog even de winter "doortrekken",

groet Peter

ps: ruilen zal geen zin hebben tegen zaailingen van jou Shortia's, heb wel andere planten( maar dat wist je al).

Hmmm, bedoel je de club van Göteborg? Ik denk niet dat ze er mee stoppen hoor, Peter. Ze zijn vorig jaar net begonnen met een nieuwe website waar ze verkopen vanaf Kerstmis.

Ik breng je plantjes mee naar Utrecht. Ofwel nu ofwel volgend voorjaar, wat heb je het liefst?
Hoi Wim,

graag de plantjes meenemen naar Utrecht. Wat zal ik voor jou meenemen?

groet, Peter
Zit je nou gewoon voor m'n deur te k.......?  ))8

Braaf zijn, vriendjes...ik heb er genoeg voor iedereen die er gevraagd had!  ;)  ;D
((14