Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Wim van Kruijsbergen op 24 februari 2013, 19:38:06De gewone Winterakoniet in de sneeuw, zoals je dat eigenlijk wel eens mag verwachten.Prachtig Wim,Hier zomaar een veldje Akonieten in het late zonnetje. Zomaar in een 'Gemeentestrook om de hoek', waar ik eigenlijk nooit langs fiets.Gisteren dus wel. En even teruggegaan om even een plaatje te schieten.
De gewone Winterakoniet in de sneeuw, zoals je dat eigenlijk wel eens mag verwachten.
Een prachtig gezicht, Pim. Is dat jouw werk?Lina.
Jongens, die is mooi, een wit/blauwe Eranthis!.
Eranthis pinnatifida begon zich vandaag te openen. En Eranthis hyemalis 'Schwefelglanz' opende zich vandaag volledig, met op de achtergrond een groepje Galanthus woronowii.
Eranthis pinnatifida is toch wel een mooi ding , Wim ! Moet ik ook wel eens aanschaffen maar is wel heel prijzig heb ik gezien
Citaat van: Danny Bonnez op 4 maart 2013, 23:40:56Eranthis pinnatifida is toch wel een mooi ding , Wim ! Moet ik ook wel eens aanschaffen maar is wel heel prijzig heb ik gezienJanis verkoopt deze voor 10 euro, Danny!
En nog twee om het af te leren Eranthis pinnatifida (ik kon het niet laten om hem nog eens te fotograferen)en Eranthis x tubergenii 'Guinea Gold'