Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Deze vind ik zelf oneindig mooi ........
En tenslotte .........
Citaat van: Danny Bonnez op 28 februari 2013, 19:38:05Kris , bedankt voor deze tip ! Om welke plant gaat het precies ? ( deze ken ik nog niet )Graag gedaan Danny . Dit is Callianthemum kernerianum . De vorm die Aberconwy kweekt en verdeelt ....
Kris , bedankt voor deze tip ! Om welke plant gaat het precies ? ( deze ken ik nog niet )
Bedankt iedereen voor de leuke reacties . Ik zou er nog een paar uit de natuur kunnen bijdoen ....
En dan nu echt de laatste ? Midden deze week op een koude ochtend .... Crocus korolkowii.Daphne blagayana ' Bertram Anderson' komt vanonder haar witte dekentje piepen . Staat in een trog ....En Eranthis x tubergenii 'Guinea Gold'
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 maart 2013, 23:36:05En dan nu echt de laatste ? Midden deze week op een koude ochtend .... Crocus korolkowii.Daphne blagayana ' Bertram Anderson' komt vanonder haar witte dekentje piepen . Staat in een trog ....En Eranthis x tubergenii 'Guinea Gold' Eigenlijk mag het 'wonderlandgedoe' nu wel ophouden. De foto's zijn super, maar het voorjaar is toch een beetje in mineur verlopen, vind ik tot nu toe. Het op en af van vriezen en dooien, lage temperaturen en donkere dagen hangt zowat stilaan de strot uit. We zijn nu medio maart en ik had vandaag het gevoel dat we nog altijd ergens rond de jaarwisseling zitten. Van mij mag het echte voorjaar nu wel starten.
Eigenlijk mag het 'wonderlandgedoe' nu wel ophouden.
zonder woorden...