Auteur Topic: NRV Open Tuinen 2013  (gelezen 1333 keer)

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
NRV Open Tuinen 2013
« Gepost op: 2 maart 2013, 22:43:55 »
Gewoonte getrouw stelt een aantal NRV-leden hun tuin éénmaal per jaar open voor bezoekers. Stuk voor stuk tuinen die het bezoeken waard zijn. Ook dit jaar wordt deze traditie in stand gehouden en bent u, op de aangegeven data, van harte
welkom in hun tuin.

Bij een aantal van deze tuinen bestaat tevens de gelegenheid om nieuwe soorten aan uw plantenverzameling toe te
voegen.

Voor straks, alvast een prettige bezichtiging toegewenst.

Nieuwsgierig geworden ;D, lees dan hier verder http://www.rotsplantenvereniging.net/Open_tuinen_2013.html

P.s. We zien uw verslagje met enkele foto's graag op de redactie van Folium Alpinum en Website verschijnen ((14.

Gerard Verweij

  • Rotsplantfanaat 2
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 2867
Re:NRV Open Tuinen 2013
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2013, 09:32:17 »
Gewoonte getrouw stelt een aantal NRV-leden hun tuin éénmaal per jaar open voor bezoekers. Stuk voor stuk tuinen die het bezoeken waard zijn. Ook dit jaar wordt deze traditie in stand gehouden en bent u, op de aangegeven data, van harte
welkom in hun tuin.

Bij een aantal van deze tuinen bestaat tevens de gelegenheid om nieuwe soorten aan uw plantenverzameling toe te
voegen.

Voor straks, alvast een prettige bezichtiging toegewenst.

Nieuwsgierig geworden ;D, lees dan hier verder http://www.rotsplantenvereniging.net/Open_tuinen_2013.html

P.s. We zien uw verslagje met enkele foto's graag op de redactie van Folium Alpinum en Website verschijnen ((14.

Zal m'n best doen, Cor.

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re:NRV Open Tuinen 2013
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2013, 19:45:18 »
Zal m'n best doen, Cor.
Yessssss _07, daar ga ik je aan houden --11.

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6792
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re:NRV Open Tuinen 2013
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2013, 21:56:43 »
dan ga ik ook mijn best doen zal ik proberen ook iets te sturen naar nrv