In de tuin bij Lily-Anne

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 16 juni 2010, 08:27:57

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

Zuilappel Malus domesticatie Mcintosh staat voor het 2 de jaar in onze tuin. Bloeit heel mooi en overvloedig . Vorig jaar hadden wij al 3 grote appelen en nu 4 . Is echt wel fijn om je eigen appel te zien groeien en te oogsten . Goed van smaak ook . Zal niet breder worden dan op het ogenblik .

Lily-Anne Vereecken

Onze bananen : Musa basjoo en Musa sikkemensis ( die beiden ieder jaar bovengronds afvriezen en terug uit de grond schieten ) zijn na de hagelbui al helemaal hersteld en proberen de schade in te halen . De bruine bladeren zijn Canna's , waarvan we de knollen in de herfst binnen overwinteren .
Onze grote Musa ventricosum maurelli heeft het opgegeven maar is nieuwe plantjes aan het maken in de oude stam . Foto volgt

Lily-Anne Vereecken

Een sfeerbeeld uit onze tuin vandaag

Luc Gilgemyn

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 20 mei 2015, 23:05:24
Een sfeerbeeld uit onze tuin vandaag

Heel sfeervol, Lily-Anne !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Ondertussen is er in onze tuin heel wat veranderd: we hebben een combinatie proberen maken tussen de hobby van mijn echtgenoot ( modeltreinen) en mijn plantengekte. Het was helemaal niet gemakkelijk, maar met het nodige geven en nemen , zijn we tot een goed resultaat gekomen, waar we beiden tevreden over zijn . Tijdens de constructie ( revolutie) zijn er ook heel wat foto's genomen, maar het is vermoedelijk niet zinvol om die hier te plaatsen .
In de komende jaren zal er nog wel wat verdere afwerking en verfijning moeten gebeuren .
De kwaliteit van de foto's is spijtig genoeg niet altijd optimaal
@Bert : hier komen ze dan

Bert Stegeman

Mooie foto
van mij mag je ze wel enkele meer tonen.

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  2 juli 2015, 15:08:45
Ondertussen is er in onze tuin heel wat veranderd: we hebben een combinatie proberen maken tussen de hobby van mijn echtgenoot ( modeltreinen) en mijn plantengekte. Het was helemaal niet gemakkelijk, maar met het nodige geven en nemen , zijn we tot een goed resultaat gekomen, waar we beiden tevreden over zijn . Tijdens de constructie ( revolutie) zijn er ook heel wat foto's genomen, maar het is vermoedelijk niet zinvol om die hier te plaatsen .
In de komende jaren zal er nog wel wat verdere afwerking en verfijning moeten gebeuren .
De kwaliteit van de foto's is spijtig genoeg niet altijd optimaal
@Bert : hier komen ze dan

Wat een leuke foto's, smaakt naar meer  ((14 ((14
Omgeving Roosendaal

Lily-Anne Vereecken

Komt wel Bert , even geduld . Het resizen geeft vaak wat problemen .

Lily-Anne Vereecken

Nog

Lily-Anne Vereecken

En nog treinen

Bert Stegeman

complimenten aan je man en aan jouw Lily Anne  ((12

Lily-Anne Vereecken

Nog

Lily-Anne Vereecken

Meer

Lily-Anne Vereecken

Encore