Hallo Peter,
De kale plek in de voorgrond is gereserveerd voor de clusii's die ik door je kreeg toegestuurd. Maar, dat zal nog enig geduld vergen.
Overigens, alles is goed en levend gearriveerd hier. Bedankt nog voor de goede verzorging! Ook zoek ik nog voor een contrastkleur tegenover het blauw van de Gentiana's; het wit van de Arabis en Arenaria's spreekt daarvoor niet genoeg hier, vind ik. Ik twijfel nog tussen geel en licht-rood, met een lichte voorkeur voor geel. Er staan ook nog Penstemons in de nabijheid, maar die komen te laat in bloei voor mijn doel. Ze moeten wel blijven staan om ook later in de (voor)zomer nog wat kleur op die plek te hebben.
Zoeken dus, maar dat is een leuke bijkomstigheid van het rotstuingebeuren.
Luc, ik heb een PB van je gemist in de tijd dat ik lid werd en mijn codes kreeg. Daarin worden vragen gesteld. Voor zover dat nog relevant is: Ik ga akkoord met het door jou voorgestelde wijzigen. En het openen van een topic over mijn tuin vind ik ook een goed voorstel. Sorry voor de late reactie, ik zag de e-mail aan voor behorend bij de code-berichten en heb het vermoedelijk daarom niet geopend destijds.
Met vriendelijke groeten,
Henk Wolfs
Edit Luc:
Geen probleem Henk: de gegevens werden ondertussen gewijzigd. Het staat u natuurlijk vrij om ook in andere topics te posten.