VRV najaarslezing op 23 november 2013 te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 26 september 2013, 17:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Merci Jan  !  ((4

Ik zou eens moeten beginnen aan het definitieve lijstje ....Wat denk je Lily- Anne , of houden we de spanning er nog even in ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Kris De Raeymaeker op  9 november 2013, 17:00:09
Merci Jan  !  ((4

Ik zou eens moeten beginnen aan het definitieve lijstje ....Wat denk je Lily- Anne , of houden we de spanning er nog even in ?

Ja Kris, het is hoog tijd dat je de namenlijst voor de tombola bekent maakt ! Op die manier heeft iedereen ruim de tijd om alle namen en verzorging op te zoeken tegen de vergadering ! ((4 ((6
Als je nog planten te kort hebt, kan ik nog soldanella montana meebrengen .
Gr

Jan Fouquaert

Geen dank, Kris.
Maar mag ik er op wijzen dat je de geweldige, sublieme Draba hispanica in je lijst vergeten bent ? ;)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Kris De Raeymaeker

#33
Citaat van: Jan Fouquaert op 10 november 2013, 22:29:17
Geen dank, Kris.
Maar mag ik er op wijzen dat je de geweldige, sublieme Draba hispanica in je lijst vergeten bent ? ;)

Miljaar ! Euh sorry  --1  Ja sorry Jan , mijn accuraatheid is blijkbaar niet meer wat het is geweest ....Ik heb jouw gele parel bijgevoegd . -((1
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Frankie Wulleman

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 10 november 2013, 22:38:33
Citaat van: Jan Fouquaert op 10 november 2013, 22:29:17
Geen dank, Kris.
Maar mag ik er op wijzen dat je de geweldige, sublieme Draba hispanica in je lijst vergeten bent ? ;)

Miljaar ! Euh sorry  --1  Ja sorry Jan , mijn accuraatheid is blijkbaar niet meer wat het is geweest ....Ik heb jouw gele parel bijgevoegd . -((1

Dat je iets vergeet, neem niemand je kwalijk, wie vergeet al eens iets niet, hé  ;), maar dat je ons wilt ver-assen, dat is er over. :D
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Ja mannen (en vrouwen natuurlijk !) nog 6 keer slapen en we kunnen weer met zijn allen naar Gent toe !
Vergeet het niet, het wordt méér dan de moeite ! 
Enne... behalve de tombola staat er alle aanwezige leden nog een verrassing te wachten !!  -5( --19
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Luc Gilgemyn
Enne... behalve de tombola staat er alle aanwezige leden nog een verrassing te wachten !!  -5( --19
/quote]




Wat moeten we daar nu weer van denken? Een schuimwijntje zal het niet zijn, want dat is op de eerste vergadering van het jaar zover ik mij herinner ! Je maakt het wel extra spannend Luc ! Ik gok op een zaailing van een cyclaampje .
Groetjes

Luc Gilgemyn

Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Scheldeman

Er wordt in de wandelgangen gefluisterd dat we lange tijd genot zullen hebben van de verrassing.
Maar meer weet ik ook niet.
Torhout, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Luc Scheldeman op 18 november 2013, 14:41:03
Er wordt in de wandelgangen gefluisterd dat we lange tijd genot zullen hebben van de verrassing.
Maar meer weet ik ook niet.

-5( -5(  We moeten er de spanning in houden Luc !  ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Luc Gilgemyn op 17 november 2013, 20:42:50
Enne... behalve de tombola staat er alle aanwezige leden nog een verrassing te wachten !!  -5( --19

Echt??? Komt sinterklaas langs??  --6 --6
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Citaat van: Wim Boens op 18 november 2013, 16:04:01
Citaat van: Luc Gilgemyn op 17 november 2013, 20:42:50
Enne... behalve de tombola staat er alle aanwezige leden nog een verrassing te wachten !!  -5( --19

Echt??? Komt sinterklaas langs??  --6 --6

Hoe heb je't geraden Wim ! ??  --11

... en ondanks alle heisa MET Piet !!!!
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Scheldeman

Citaat van: Wim Boens op 18 november 2013, 16:04:01
Citaat van: Luc Gilgemyn op 17 november 2013, 20:42:50
Enne... behalve de tombola staat er alle aanwezige leden nog een verrassing te wachten !!  -5( --19

Echt??? Komt sinterklaas langs??  --6 --6
Onze Luc met lange baard ??
Torhout, West-Vlaanderen

Bert Stegeman

en wie is er dan de piet?
strooit deze piet niet met pepernoten maar met zaden van onze rotsplanten.
Dat is zonde hij deelt deze uit. ((12

Luc Gilgemyn

We laten de suspense opbouwen, Bert, maar ik denk dat onze leden best tevreden zullen zijn met de "pepernoten"...  :-X ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen