Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Ruben, bedankt voor je welkom. Ik ben aan het spelen met mijn nieuwe camera, dus er zal nog wel meer komen. Voor nu een foto van galanthus gracilis saat ook al een tijdje in bloei.
Sweet Alice ziet er geweldig uit. Ik had gehoopt in Kalmhout een aantal belgische klokjes van Valentin aan mijn verzameling te kunnen toevoegen. Ik heb helaas begrepen dat hij er niet staat.
Hier bloeit nu ook Galanthus ikariae subsp. snogerupii.
Zo te zien heeft hij zich t.o.v. vorig lekker vermeerderd Wim .Mag ik vragen waar je deze soort op de kop getikt hebt Wim .
We zullen ons ook maar stilletjes beginnen op te maken voor het aankomende witte 'geweld'. Vandaag:- G. reg.-olg ssp. reg.-olg. 'Christine';- G. 'Ailwyn';- G. reg.-olg. ssp. vernalis 'Amigo' (van onze eigenste Koen van Poucke); en als laatste een overzichtsfoto
We zullen ons ook maar stilletjes beginnen op te maken voor het aankomende witte 'geweld'. Vandaag:- G. reg.-olg ssp. reg.-olg. 'Christine';- G. 'Ailwyn';- G. reg.-olg. ssp. vernalis 'Amigo' (van onze eigenste Koen van Poucke);en als laatste een overzichtsfoto