Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse
, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?
Humm Jonna , heel goede vraag .....
Als je -mede door de grotere afstanden -niet veel kan aanwezig zijn op onze activiteiten of bijeenkomsten lijkt het van niet ....Ik kan het wel een beetje begrijpen ....Ik heb natuurlijk opzettelijk geschreven : "lijkt" ... Want dan mis je natuurlijk ook ons schitterend tijdschriftje en al de interessante bijdrages .

Voor mij - ben misschien ouderwets -kan een goed artikel in een tijdschrift nog steeds niet worden vervangen (ook niet door een forum)
Maar goed , de sterkte van ons forum is altijd het feit geweest dat we niemand kost wat kost een lidmaatschap aan zijn broek willen smeren .Hoeft echt niet , iedereen is vrij ....Zij die willen , zullen het toch wel doen .
Echter 1 kanttekening ! Wat als morgen iedereen denkt : " ik hoef me geen lid te maken van die VRV , ik lees en hoor alles wel op het forum , kost me niks " .Dan hebben wij als VRV natuurlijk geen leden meer ....En weet je wat er dan gebeurt ? Einde verhaal met ons forum ....want zonder leden geen VRV en zonder VRV geen forum meer ...Zomaar een hersenspinsel op een late zondagavond ....