Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Even terug naar wat nostalgie in 2009.Weet je nog Kris, die rode wijn die we er gedronken hebben in 2009.Jawel ... Status 99.Was wel een lekker wijntje voor zijn prijs. (van wie zou dat de woorden kunnen zijn.)
Het verwondert mij dat er niemand een reactie heeft gepost op deze foto van Crocus veneris
Citaat van: Danny De Raeymaeker op 5 december 2013, 23:18:27Even terug naar wat nostalgie in 2009.Weet je nog Kris, die rode wijn die we er gedronken hebben in 2009.Jawel ... Status 99.Was wel een lekker wijntje voor zijn prijs. (van wie zou dat de woorden kunnen zijn.)Opgepast , je moet die gasten op het forum hier niet te veel gaan vertellen over onze status broer .... Nu je dit toont komt het me weer voor de geest , de betere momenten van het leven.Jawel Cyprus heeft heel wat in petto en een lekker glas wijn behoort daar zeker bij .
Citaat van: Danny De Raeymaeker op 5 december 2013, 23:22:04En dat we wel degelijk samen op verlof waren in 2009 bewijst de volgende foto.Ik was wel de fotograaf hé.P.S.: Kris, weet je nog waar deze foto getrokken is?Tuurlijk dat ik het nog weet Danny , het onvolprezen "Monastery of Kykkos " met een enorme schat aan schilderijen met bladgoud.
En dat we wel degelijk samen op verlof waren in 2009 bewijst de volgende foto.Ik was wel de fotograaf hé.P.S.: Kris, weet je nog waar deze foto getrokken is?