Vermeerderen van bollen

Gestart door Cor van Kapel, 27 november 2013, 20:53:50

Vorige topic - Volgende topic

Cor van Kapel

Tijdens zijn lezing heeft Melvyn Jope het ook nog eens laten zien, het 'chippen' van (sneeuwklokjes-)bollen. Vooral héél steriel werken was zijn boodschap. Maar hoe zouden onze bollen kwekers dat toch doen dacht ik nog bij mezelf. Nou kijkt u hier https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/photo.php?v=503410189758273&set=vb.172644562806189&type=2&theater (video even links onderaan opstarten)maar eens hoe zij het doen. Hoezo steriel werken ((11 ((10 --5 )--1.

Bert Stegeman

 steriel  zij je. dit is denk ik verre van ((15 ((15 --19
toch leuk om te zien en niet tijd rovend.

Lily-Anne Vereecken

Nu pas de link bekeken! 
Amai!!!!  Echt voorzichtig gaan ze toch niet om met die bollen !
Ik veronderstel dat ze heel sterke ontsmettingsmiddelen zullen gebruiken voor het verdere proces.
Het moet toch zijn dat het geen kwaad kan om ze zo te behandelen, anders zouden ze het zo niet doen .