Benaming van deze plant gevraagd aub

Gestart door Gyi Peelaerts, 9 december 2013, 22:54:24

Vorige topic - Volgende topic

Gyi Peelaerts

Wie kan me helpen met de benaming van deze plant .
Zo dat informatie kan opzoeken en  maatregelen kan nemen tegen de winter
die stilaan op komst is alvast bedankt

Gyi

Jan Fouquaert

Het ziet er een of andere Androsace uit. Die maken ook een bolletje in het midden als ze in rust gaan. Maar de mijne, zoals Androsace sarmentosa hebben momenteel enkel nog bolletjes ...
Ik zie het niet goed, maar de plant was waarschijnlijk nat als je de foto nam ?
www.rots-plant.be  -  website over juwelen