Eerste VRV Lezingendag - 25 januari 2014 - te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 18 december 2013, 10:39:41

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 januari 2014, 19:35:40
Het mooie aanbod van tombolaplanten staat weer op de website !
Jullie kunnen naar hartenlust struinen in het aanbod ....
Nogmaals 'nen dikke merci ' aan alle gulle schenkers voor dit knap aanbod .

Voor onze tombola is er nog een "vette" prijs bij gekomen !!  ((14

Bart Moerland van Alpigena Nursery in Nijverdal (NL) schenkt ons als prijs voor de tombola een tegoedbon voor 15 Saxifraga's af te halen op de NRV verkoopdag, of bij hem thuis, of door hem op te sturen ! 
Dit bovenop de imposante prijslijst die reeds op onze website te zien is !

Onze dank aan Bart voor deze gulle "geste" ! 
Harelbeke-West-Vlaanderen

Matthias Fouquaert

Ziet er weer de moeite uit de tombola en de lezingen natuurlijk ook. ;D 8)

Luc Gilgemyn

Vandaag was het dus zover en de lustrum lezingendag was een prachtig succes !

2 Hoogstaande lezingen van Valentin Wynen en Herman Mylemans waren de kapstokken waaraan deze dag werd opgehangen !

En na die lezingen was er ....  ((7:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Bij dit lekkers hoorde natuurlijk een natje....

[attachimg=3]

druk werk voor onze schenkers....

[attachimg=4]

Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Dat er veel volk was en de stemming opperbest blijkt uit onderstaande beelden :

Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

De aanwezige stichters werden in de bloemetjes gezet door onze voorzitter Kris De Raeymaeker :


Rita Dewolf was het eerste "slachtoffer"....


[attachimg=1]

[attachimg=2]


Wim Vandenbroeck viel een lekkere fles te beurt !

[attachimg=3]

Kris De Raeymaeker richtte een passend dankwoord aan de "feestvarkens"

[attachimg=4]
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

#50
Hulde nog aan onze "taartenbakkers" : Els Haelemeersch(mevr.Wulleman) en Danny Bonnez !
Reuzebedankt mensen, het was vreselijk lekker !

[attachimg=1]
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Gezellig feestje VRV, proficiat met jullie jubileum )))7 _04.

Bert Stegeman

Prachtige foto's Luc.
Ja het was een dag om van te smullen
Zowel letterlijk als figuurlijk.
De prachtige galanthus Foto's en het prachtige ver haal van Valentin Wynen
En daarna die prachtige gentianen met ook prachtige Foto's van Herman Mylemans
Ja toen die heerlijke taart bedankt top koks.
En natuurlijk iedereen die deze dag tot een goed eind heeft gebracht.

Danny Bonnez

Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 januari 2014, 19:24:25
Hulde nog aan onze "taartenbakkers" : Els Haelemeersch(mevr.Wulleman) en Danny Bonnez !
Reuzebedankt mensen, het was vreselijk lekker !

[attachimg=1]

Graag gedaan , blij eens iets terug te kunnen doen voor de VRV , maar vooral "chapeau" voor al het werk van Els !
Ieper , West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Een hele geslaagde dag was dit. Valentin en Herman hebben elk een hele goede lezing neer gezet.
Het was de eerste keer dat ik Valentin hoorde spreken en het is me heel goed bevallen, zoveel kennis en wijsheid... dat smaakt naar meer.  ((14
Dat Herman eveneens zeer bedreven is in zijn domein, wist ik al lang, maar vandaag toch weer heel wat opgestoken.  ((13
Bedankt alle twee!
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 januari 2014, 19:24:25
Hulde nog aan onze "taartenbakkers" : Els Haelemeersch(mevr.Wulleman) en Danny Bonnez !
Reuzebedankt mensen, het was vreselijk lekker !

[attachimg=1]

Onze topchefs...druk in gesprek...en het ging waarschijnlijk niet over planten.  ))4
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 januari 2014, 19:22:55
De aanwezige stichters werden in de bloemetjes gezet door onze voorzitter Kris De Raeymaeker :


Rita Dewolf was het eerste "slachtoffer"....


[attachimg=1]

[attachimg=2]


Wim Vandenbroeck viel een lekkere fles te beurt !

[attachimg=3]

Kris De Raeymaeker richtte een passend dankwoord aan de "feestvarkens"

[attachimg=4]

Een dankwoord voor onze stichters was zeker op zijn plaats, zij hebben er indertijd voor gezorgd wat we vandaag hebben. Bedankt Rita en Wim, en ook Jef natuurlijk.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Citaat van: Frankie Wulleman op 25 januari 2014, 21:41:36
Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 januari 2014, 19:24:25
Hulde nog aan onze "taartenbakkers" : Els Haelemeersch(mevr.Wulleman) en Danny Bonnez !
Reuzebedankt mensen, het was vreselijk lekker !

[attachimg=1]

Onze topchefs...druk in gesprek...en het ging waarschijnlijk niet over planten.  ))4

;D
Ieper , West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Citaat van: Frankie Wulleman op 25 januari 2014, 21:40:27
Een hele geslaagde dag was dit. Valentin en Herman hebben elk een hele goede lezing neer gezet.
Het was de eerste keer dat ik Valentin hoorde spreken en het is me heel goed bevallen, zoveel kennis en wijsheid... dat smaakt naar meer.  ((14
Dat Herman eveneens zeer bedreven is in zijn domein, wist ik al lang, maar vandaag toch weer heel wat opgestoken.  ((13
Bedankt alle twee!


Ik ben het helemaal eens met Frankie , 2 super goeie voordrachten en ook vooral een super gezellige dag !  ((3
Ieper , West-Vlaanderen

Valentin Wijnen

Ook ik vond het gisteren heel aangenaam. Veel volk, nieuwe en vernieuwde contacten en uitnodigingen, 'warme'sfeer, kortom een fijne dag. Mij trof vooral de hartelijkheid van de VRV'ers. Al snel voel je je er thuis.
De inzet van de vrijwlligers gisteren iwas weer knap: receptie, taart, organisatie lezingen, viering van de stichters, de koffiepauze, tombola...er kruipt allemaal werk in. Maar VRV-bestuur, je hebt er op die 10 jaar een vlotte vereniging van gemaakt ! Een vereniging met veel vriendschap en -belangrijk- waar een hoop deskundigheid zit verzameld!
((12 Van harte!
Hoeselt, 66 m, (Belgisch) Limburg. Microklimaat: ingesloten tuin 'Grakes Heredij'