Laat maar komen Jos.
Ze kunnen niet genoeg op de voorgrond treden.
Dat zou Bart Moerland ook zeggen, maar die mens heeft daar geen tijd voor zeker ?
Hmm, Breda is niet zo ver ...
Ja Jan klopt...'Laat ze maar komen!'.........maar ik ben inderdaad heel druk op het moment,niet alleen met het up-daten van de website
maar door de zachte winter zijn de bestellingen al veel eerder op gang gekomen.
overigens misschien interessant voor jullie Saxifragafielen.....ik heb op de website de nieuwe groepen
indelingen staan er is namelijk heel veel verandert,ook vinden jullie daar hoe je aan de nieuwe checklist kan komen
gemaakt door Adrian Young.
Ook heb ik nogal wat werk in de rotstuin gehad door veranderingen en op het land
waar we andere zaken kweken dan saxifraga's.
maar wees gerust...ik volg jullie wel hoor!,kijk elke avond wel even wat voor moois er hier passeert!

Overigens bloeit hier ook hoegenaamd niets en dat blijft ook echt wel even zo,knop ontwikkeling wordt
met name bepaald door het najaar hoe ze de zomer uitkomen en de winter ingaan niet alleen door
de temperatuur in de winter.
A.s woensdag heb ik nog een lezing in Zwolle voor de 'Wijzen uit het Oosten' op de kwekerij de Gentiaan van Ome Freek Blokzijl.
Voor de pauze is de lezing 'Een Eeuw Saxifraga kruisingen' en na de pauze laat Gerard Borgonje de mensen verstomd staan met een prachtige
bolletjes serie....oei.oei.oei...jullie gaan wat missen!!!

Donderdagmorgen gaan we met een paar man naar de eerste dag van het beroemde Sneeuwklokjes weekend in de Boschhoeve!...dat wordt ook weer smullen!....
eindelijk eens wat anders dan Saxifraga's...................
Ik heb dus hoegenaamd echt weinig om jullie te laten zien...maar ik heb wel iets speciaals...voordat jullie 'gek' worden.....
de Meneer die deze kruising heeft gemaakt brengt hem absoluut niet in circulatie...te moeilijk...te langzaam...zucht.......
x anglica 'Winifred' x x dinninaris(dinnikii x columnaris)
ps.Jan......Breda is niet zover...en Nijverdal ook niet......je kunt gezellig samen komen met de Jos!