Galanthus Bill Bishop

Gestart door Ruben Billiet, 20 maart 2014, 20:31:45

Vorige topic - Volgende topic

Ruben Billiet

Ik heb nog enkele heel mooie Galanthus Bill Bishop over!
Laat gerust weten als ik je er een plezier mee kan doen...

Matthias Fouquaert

Ik heb nog wel een plaatsje over Ruben. ;)


Ruben Billiet

Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?

Matthias Fouquaert

Citaat van: Ruben Billiet op 21 maart 2014, 11:52:23
Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?

Ik heb je een mail gestuurd Ruben. ;)

Jan van Triest


Matthias Fouquaert

Kom je naar de najaarsverkoop in Utrecht Ruben ?

Vermits ik geen reactie gekregen heb..