Najaarslezing VRV - 8 november 2014

Gestart door Luc Gilgemyn, 9 februari 2014, 11:58:27

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Vandaag in Utrecht veel Nederlandse vrienden gesproken die er toch heel graag willen bij zijn als Vojtech afzakt naar Gent om zijn lezingen ten beste te geven. En dat waren er heus wel een redelijk groot aantal.
Dus het belooft een mooie dag te worden in november.     
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

Krijgt Frankie straks toch nog gelijk met zijn goede grap over het auditorium dat te klein is

Lily-Anne Vereecken

#32
Als er zoveel volk komt, zullen er meer koekjes nodig zijn voor bij de koffie denk ik,  en veel plantjes voor de tombola  want, wie wil er nu graag zonder plantje naar huis gaan? Ik zal alvast enkele plantjes meebrengen . De namen laat ik Kris of Luc wel op tijd weten .

Luc Gilgemyn

Er kondigt zich nog een bijzonder interessante tombola prijs aan.... dank zij de vrijgevigheid van Jan Tholhuijsen en de kunstzinnigheid van wijlen Jaromir Grülich (cz) - ga maar hier eens kijken !  ((14

http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=1642.msg67688#msg67688
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Tholhuijsen

Luc, staat de datum voor de lezing niet verkeerd op de website? Of is er iets veranderd?
Omgeving Roosendaal

AdminWim

Citaat van: Jan Tholhuijsen op 19 september 2014, 07:51:03
Luc, staat de datum voor de lezing niet verkeerd op de website? Of is er iets veranderd?

Oei, Jan...dat is mijn fout. Ondertussen is het aangepast. Dank u om het te melden!

Luc Gilgemyn

Citaat van: Jan Tholhuijsen op 19 september 2014, 07:51:03
Luc, staat de datum voor de lezing niet verkeerd op de website? Of is er iets veranderd?

Je bent een waakzaam mens, Jan !  ;)  Collega Wim had voor één keer een steekje laten vallen.  :o ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Tijd voor wat meer details ivm onze eerste lezing van het seizoen 2014-2015 die doorgaat zaterdag 8 november 2014 .  Zoals aangekondigd hebben we ook dit najaar een topper van formaat kunnen strikken om ons te vergasten op drie voordrachten over zijn vele reizen.  Dit keer zijn we het niet in Engeland of Nederland gaan zoeken, maar hebben we de steven naar Oost-Europa gewend.

Niemand minder dan Vojtech Holubec neemt ons mee op zijn tochten naar de volgende gebieden:

    Kamchatka en Sakhalin
    China: Sechuan, Yunnan, Tibet, Sinjian en Kunlun
    Centraal-Azië: Tian Shan en Pamir

Boeiende voordrachten met hierbij ook de foto’s van zijn meest recente reizen naar deze gebieden worden ons deel ! Dat het de moeite waard wordt staat buiten kijf !  Vojtech is een internationaal gerenommeerd spreker met een kennis van de rotsplantenflora die wellicht zijn gelijke niet heeft !  Een buitenkans !


We spreken af op het vertrouwde adres:

Plantentuin van de Universiteit Gent,

Karel Lodewijk Ledeganckstraat 35 te 9000 Gent,

auditorium 4, om 10 u.  -  Wees vooral op tijd en tot dan !!  ((14
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

Er is nog een plek in de auto. Voor wie mee wil naar Gent. De route gaat van Lelystad via Leusden naar Gent.
Stuur een e-mail of PB.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 19 oktober 2014, 16:44:31
Er is nog een plek in de auto. Voor wie mee wil naar Gent. De route gaat van Lelystad via Leusden naar Gent.
Stuur een e-mail of PB.

Voor mijn part mag je ze ook stapelen Gerrit , hoe meer je er mee brengt hoe liever .....
Jij rijd toch niet met een 2 chevaux ? Want daar kregen ze er in de goeie oude tijd heel veel in ..... 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerard Verweij

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 oktober 2014, 20:04:00
Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 19 oktober 2014, 16:44:31
Er is nog een plek in de auto. Voor wie mee wil naar Gent. De route gaat van Lelystad via Leusden naar Gent.
Stuur een e-mail of PB.

Voor mijn part mag je ze ook stapelen Gerrit , hoe meer je er mee brengt hoe liever .....
Jij rijd toch niet met een 2 chevaux ? Want daar kregen ze er in de goeie oude tijd heel veel in .....
Kris,  ik ben een van de pasagiers en wil echt niemand op mijn schoot, hoor.
Dan is er geen ruimte voor al die spullen van de tombola............... ;D
Misschien heeft Gerrit een trekhaak,dan kunnen er nog wel een paar in de "remorque".

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Gerard Verweij op 23 oktober 2014, 19:17:34
Kris,  ik ben een van de pasagiers en wil echt niemand op mijn schoot, hoor.
Dan is er geen ruimte voor al die spullen van de tombola............... ;D
Misschien heeft Gerrit een trekhaak,dan kunnen er nog wel een paar in de "remorque".
Maar enfin Gerard , we gaan toch niet flauw doen  ;D
Ik ben er zeker van dat je toch wel een uitzondering maakt ....en dat je toch nog wel bepaalde passagiers op je schoot toelaat ?  :-X ;D
Maar euh goed nieuws hoor dat je ook meekomt naar de Flanders .... 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Lily-Anne Vereecken

Quote Gerard : Dan is er geen ruimte voor al die spullen van de tombola...............


Je gaat er blijkbaar al van uit dat je veel gaat winnen Gerard !??  Daarvoor moet je veel lotjes kopen hoor!

Luc Gilgemyn

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 oktober 2014, 22:41:40
Quote Gerard : Dan is er geen ruimte voor al die spullen van de tombola...............


Je gaat er blijkbaar al van uit dat je veel gaat winnen Gerard !??  Daarvoor moet je veel lotjes kopen hoor!

((12  Goed zo Lily-Anne - zeg het hem maar klaar en duidelijk...  ;D ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 oktober 2014, 22:41:40
.................... Gerard !??  Daarvoor moet je veel lotjes kopen hoor!
Nou het is anders een echte Hollander Lily-Anne, dus  ))8 ))8 ))8 ))8 ))8 ))8