Kerst en Nieuwjaars wensen

Gestart door Ger van den Beuken, 8 december 2014, 18:25:03

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Aan iedereen prettige Kerstdagen en een gezond en groeizaam Nieuwjaar !

[attachimg=1]
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jos Beeren

Vanuit Weert,Limburg,

)))2Aan alle trouwe V.R.V.en N.R.V.forum leden:
Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2015 11))
Jos Beeren
Weert,Limburg
Nederland

Bert Stegeman

prachtige foto Kris
Dat mis ik nu wel een beetje sneeuw (witte kerst) ))2

Herman Mylemans

#18
Beste wensen voor 2015! Een goede gezondheid en veel tuinplezier!
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be

Bert Stegeman

Vandaag bij jullie in het prachtige Leuven geweest.
Gezellige kerstmarkt en mooie kerken bekeken.
https://www.flickr.com/photos/fotosbertlinda/sets/
fijne dagen iedereen.

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bert Stegeman op 21 december 2014, 21:32:36
Vandaag bij jullie in het prachtige Leuven geweest.
Gezellige kerstmarkt en mooie kerken bekeken.
https://www.flickr.com/photos/fotosbertlinda/sets/
fijne dagen iedereen.

Even je foto's bekeken, weer een leuke reportage Bert. ((3 ((12
Omgeving Roosendaal


Gert-Jan van Ansem

Hele fijne Kerstdagen en een gelukkig, gezond en voorspoedig 2015.




Gerard Verweij



Henk Wolfs

Ook van ons voor iedereen  fijne feestdagen en een gezond en groeizaam 2015 gewenst.
Hopelijk wordt het snel kouder voor een korte periode en laat dan het seizoen maar weer beginnen.

Als het niet sneeuwen wil, maken we het zelf maar een beetje wit.

Met vriendelijke groeten,

Ria en Henk

KLEIN > kleiner > mooist

Johan Keulemans

Zalig Kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Er zijn mensen die veel praten maar weinig zeggen en er zijn mensen die weinig praten maar veel zeggen.

The Host of the Seraphim (DCD)

Theo Stronks

Wens een ieder die dit forum bezoekt Fijne Kerstdagen en een Gelukkig en gezond 2015 6))


Hugo Van Woensel

 )))2
Ik wens iederéén van de beide verenigingen, en alle andere forum leden het beste voor 2015 3)) 3)) 3))
Ik heb gezien dat ik een paar vragen gekregen heb in een paar topic's, na de feesten zal ik ze beantoorden, dit zal één van de goede voornemens zijn voor 2015, terug meer tijd spenderen op het forum 11))