Narcissus 2010

Gestart door Luc Scheldeman, 13 februari 2010, 20:27:27

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Hoop doet leven Kris - hier wordt N. Camoro de eerste - hij is binnen gehaald in de veranda en hopelijk heb ik binnen een tiental dagen de eerste bloem open !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Ruben Billiet

waar kan ik narcissus cedric morris vinden?

Luc Gilgemyn

Langzaam maar zeker en ondanks de koude is ie toch langzaam aan het openen :

Narcissus "Camoro"  (kruising van N. cantabricus monophylus en N. romieuxii)

De foto's zijn niet optimaal...  :(  weinig licht vandaag...
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Van een vroege vogel gesproken, Luc. Ik neem aan dat die wel ergens op een vorstvrij plaatsje staan?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Ik had hem voor de zware vorst binnengehaald in de vorstvrije veranda Frankie.
Ook een beetje voor mezelf trouwens, want dan kan ik hem van dichtbij bewonderen !  ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Ondanks de wintertoestanden heeft Narcissus "Camoro" zich inmiddels toch volledig ontwikkeld !  :D

Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Mooi zicht, Luc.

Doet me verlangen naar de lente....nog een maandje of twee...drie  ::)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerrit Roest

Prachtig Luc.
Veel mooier wit ;) dan wat ik buiten zie. :(
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland