Inmiddels begint het voorjaar weer en beginnen de rotsplanten weer te groeien en te bloeien.

Eindelijk is het tuinzeizoen weer begonnen, iets waar we hier al lang naar uitkeken. De dagen zijn weer langer en zo af en toe is het zonnetje zo lekker warm, dat de tuinstoelen er weer bij te pas komen.

De afgelopen weken zijn mijn vriendin Erica en ik dan ook geregeld in de tuin aan het werk geweest. Helaas heb ik niet zo veel tijd omdat ik veel met werk en de opleiding bezig ben geweest. Ik mag nu met een afstudeerproject beginnen en als dat klaar is dan ben ik ook klaar met de opleiding. Gelukkig maar, want dan is er ook weer wat meer tijd voor de tuin. En dat is maar goed ook want ik heb nog stapels met plannen

Voorlopig hou ik me door de drukte van school en werk dus voornamelijk alleen met het onderhoud van de tuin bezig. Alhoewel ik wel wat plantjes aan het opkweken ben en vorige week naar de voorjaarsverkoopdag van de NRV ben geweest in Utrecht.
Tijdens het tuinonderhoud vind ik het leuk om soms wat foto's te maken. Ik zal er hier een aantal posten. Ik probeer weer een lochische tijds opbouw te maken van winter naar zomer
om te beginnen met afgelopen winter