Al.een tijd heb ik hier niks geplaatst. Niet dat ik niet met de rotstuin bezig ben, verre van dat. Gewoon druk met tuin en ik neem dan geen tijd op hier dingen te posten.
De tui is dit jaar mooier dan ooit! Mede doordat ik het een volle boost aan aandacht heb gegeven. Afgelopen voorjaar veel heersers gesnoeid en een paar te grote coniferen verweideren om de planten weer een kans te geven. Met name dat was een groot succes.
Verder D het gazon achter de rotstuin een metamorfose gegeven door er een paar loeigrote rotsblokken in te plaatsen. Dit om het gazon één te laten worden met de rotstuin. Nu is het net een alpenwei.

Ik heb over te meer foto's geschoten de laatste tijd. Ik zal er binnenkort wat plaatsen...
Ben nu met het warme weer van vandaag, de waterval en beekloop aan het schoonmaken. Ik spoel al het slib en vuil weg en pomp het af naar het gazon. Die vindt het fijn, extra water met voedingsstoffen met dit warme weer. Nu ben ik de beek al weer aan het vullen met koud grondwater. Dat is hier erg helder en zonder ijzer. Ik vul hier de beek altijd met grondwater.