Troggen en trogjes - blikvangers in de rotstuin !

Gestart door Gerrit Roest, 20 november 2010, 21:59:21

Vorige topic - Volgende topic

Jan Fouquaert

Citaat van: Frankie Wulleman op 23 september 2013, 21:47:05
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
dat is prachtig Jan zowel de trog als de beplanting.
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2

Allée gij, voor zo'n jonge gast, die moet je niet gaan kopen, die moet je zelf maken!
Het zal wel zijn !
Als je een echte, oude trog wil kopen, dan betaal je je blauw.
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Cor van Kapel

Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2
Bert, ik heb nog enkele van die z.g.n. halfronde varkenstroggen te koop, verschillende maten.
Woon op korte afstand van de Efteling, dat kan vanuit Bladel niet te ver zijn voor zoiets unieks. Mail me maar als je interesse hebt.

Bert Stegeman

Citaat van: Frankie Wulleman op 23 september 2013, 21:47:05
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
dat is prachtig Jan zowel de trog als de beplanting.
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2

Allée gij, voor zo'n jonge gast, die moet je niet gaan kopen, die moet je zelf maken!

Dat klopt maar ik ben niet erg handig hier mee ))2 ))2 :-\ :-X :-X

Frankie Wulleman

Citaat van: Bert Stegeman op 24 september 2013, 20:02:38
Citaat van: Frankie Wulleman op 23 september 2013, 21:47:05
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
dat is prachtig Jan zowel de trog als de beplanting.
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2

Allée gij, voor zo'n jonge gast, die moet je niet gaan kopen, die moet je zelf maken!

Dat klopt maar ik ben niet erg handig hier mee ))2 ))2 :-\ :-X :-X

Ach wat, uw schoonpa is toch een bouwvakker, niet? Die zal je wel helpen en als Linda jullie nog een pintje brengt tijdens de werkzaamheden, komt alles wel goed.  ;)
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gerard Verweij

Citaat van: Jan Fouquaert op 23 september 2013, 20:12:17
Voilà zie !
Mijn trog die te koop staat, heb ik twee kilo lichter gemaakt. Hij weegt nu waarschijnlijk 48 kg in plaats van 50. Véél lichter dus.  -2(
Ik heb er een grote steen uitgehaald en vervangen door een stuk of 6 andere stenen (die grotere steen zie je trouwens nog achter de trog en naast die andere). Kwestie van nog meer crevice te maken en wat minder 'dramatiek' in de trog te steken.  --6
Waarom maak ik eigenlijk niet meer troggen, die straatstenen zijn daar ideaal voor. ))4
Waarschijnlijk om je rug te sparen? ))8 ))8 ))8

Gerard Verweij

Citaat van: Cor van Kapel op 23 september 2013, 22:34:11
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2
Bert, ik heb nog enkele van die z.g.n. halfronde varkenstroggen te koop, verschillende maten.
Woon op korte afstand van de Efteling, dat kan vanuit Bladel niet te ver zijn voor zoiets unieks. Mail me maar als je interesse hebt.
De Efteling.......Hij werkt daar ook af en toe............ken je die lange nek?

Gerrit Roest

Citaat van: Frankie Wulleman op 24 september 2013, 20:25:14
Citaat van: Bert Stegeman op 24 september 2013, 20:02:38
Citaat van: Frankie Wulleman op 23 september 2013, 21:47:05
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
dat is prachtig Jan zowel de trog als de beplanting.
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2

Allée gij, voor zo'n jonge gast, die moet je niet gaan kopen, die moet je zelf maken!

Dat klopt maar ik ben niet erg handig hier mee ))2 ))2 :-\ :-X :-X

Ach wat, uw schoonpa is toch een bouwvakker, niet? Die zal je wel helpen en als Linda jullie nog een pintje brengt tijdens de werkzaamheden, komt alles wel goed.  ;)

Wie??? Ikke???? ))4
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Gerard Verweij

Citaat van: Cor van Kapel op 23 september 2013, 22:34:11
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2
Bert, ik heb nog enkele van die z.g.n. halfronde varkenstroggen te koop, verschillende maten.
Woon op korte afstand van de Efteling, dat kan vanuit Bladel niet te ver zijn voor zoiets unieks. Mail me maar als je interesse hebt.
Doe je die weg?...........Heb je eindelijk van een bord leren eten, dan?

Frankie Wulleman

Citaat van: Gerrit Roest op 24 september 2013, 21:44:44
Citaat van: Frankie Wulleman op 24 september 2013, 20:25:14
Citaat van: Bert Stegeman op 24 september 2013, 20:02:38
Citaat van: Frankie Wulleman op 23 september 2013, 21:47:05
Citaat van: Bert Stegeman op 23 september 2013, 21:23:57
dat is prachtig Jan zowel de trog als de beplanting.
Ik ben ook nog opzoek naar een prachtige trog.
Natuurlijk wel leeg.
Om hem zelf te beplanten.
Iemand nog een idee.
Waar of bij wie ik die goedkoop kan halen.
Wel hier in de omgeving ))2

Allée gij, voor zo'n jonge gast, die moet je niet gaan kopen, die moet je zelf maken!

Dat klopt maar ik ben niet erg handig hier mee ))2 ))2 :-\ :-X :-X

Ach wat, uw schoonpa is toch een bouwvakker, niet? Die zal je wel helpen en als Linda jullie nog een pintje brengt tijdens de werkzaamheden, komt alles wel goed.  ;)

Wie??? Ikke???? ))4

Ik dacht dat je een bouwvakker op rust was, Gerrit, blijkbaar verkeerd gedacht... .
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gerrit Roest

Bouwvakker ja maar op rust alleen na vijf uur en in het weekend.
Ik moet :'( (mag 8) ) nog enkele jaren _010 _010
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Frankie Wulleman

Citaat van: Gerrit Roest op 27 september 2013, 23:21:41
Bouwvakker ja maar op rust alleen na vijf uur en in het weekend.
Ik moet :'( (mag 8) ) nog enkele jaren _010 _010

Zie je wel, dus toch... maar nog niet op rust.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gerrit Roest

Ik zal binnenkort wellicht de onderhandelingen met Bert aangaan.
Misschien komen we tot een overeenkomst!
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Eduard Troch

Dat lijkt wel zéér officieel Gerrit.
Gaat dat rechtstreeks worden uitgezonden vanuit de tweede kamer ?  :D
Hingene, prov. Antwerpen (B)

Gerard Verweij

Citaat van: Eduard Troch op 28 september 2013, 09:36:39
Dat lijkt wel zéér officieel Gerrit.
Gaat dat rechtstreeks worden uitgezonden vanuit de tweede kamer ?  :D
Heel Nederland is wat dat betreft STAPELGEK geworden, Edouard.  ))8

Gerard Verweij

Citaat van: Gerrit Roest op 28 september 2013, 08:15:28
Ik zal binnenkort wellicht de onderhandelingen met Bert aangaan.
Misschien komen we tot een overeenkomst!
Hopelijk krijg je dat eerder voor elkaar als daar in Den Haag  -3)(