Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Inderdaad, Frankie, het is dit jaar vooralsnog een flauw beestje, we hebben al andere tijden meegemaakt ...1/ Allendale Ghost met een paar bloemen.2/ De beste met lowndesii bloed, vind ik deze 'George Gerschwin', elk jaar prachtig ...
1/ 'Jan Neruda' heeft al met een paar bloemen gebloeid en nu is die bezig met dat later paar bloemen ....2/ Mochten er een paar bloemen meer op 'Joyce Carruthers' staan, het zou het super Sax zijn, maar de bloemen, nee die zijn niet mis ....
Citaat van: Jan Fouquaert op 29 maart 2016, 23:39:541/ 'Jan Neruda' heeft al met een paar bloemen gebloeid en nu is die bezig met dat later paar bloemen ....2/ Mochten er een paar bloemen meer op 'Joyce Carruthers' staan, het zou het super Sax zijn, maar de bloemen, nee die zijn niet mis ....Jan Neruda, ooit een blikvanger van formaat geweest hier. Ik heb verschillende planten...allen bloeiden ze anders...op andere tijdstippen...allen onregelmatig, heel vreemd allemaal!
De 'Pink Diamond' een creatie van onze Bart, niet groter dan 3 cm, maar mooie grote bloemen x poluanglica 'Miluj Mne' gekocht bij Bart, najaar 2014 geplant x polulacina 'Cathy Read' van Adrian Young'Louis Armstrong' is nog nat van de ochtendregen.
Saxifraga no idae
Vandaag heb ik geen zin om Saxen te tonen. Zal dat morgen wel doen.Daarnet heb ik wat gevangen, het resultaat van een half uurtje, 10 vierkante meter voortuin en een paar acute plaatsen in de grote rotstuin. Sommigen deden hun best om te ontsnappen, maar deze keer waren ze niet vlug genoeg.