Zwitserland Wallis Anzère eind juni 2017

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 7 juli 2017, 22:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

#45
Bedankt Bert
Neen we hebben alleen de grootste dam bezocht .

Bert Stegeman

was inderdaad mooi om te zien.
dan heb je geluk Linda en ik zijn wel helemaal boven geweest.
heb je als ik mijn verhaal hier plaats toch beide dammen bekeken. --11
zijn jullie met het treintje of de auto naar boven gekomen.
wij vonden de weg naar boven met de auto soms lastig rijden.
Maar ik volg verder jouw verhaal eerst.


Lily-Anne Vereecken

Tja Bert , het foto’s plaatsen verloopt bij mij niet altijd probleemloos en het aantal reactie’s is vaak klein... ik zal zien ...

Mark Stolk

Erg mooi Lily-Anne, Wallis is altijd mijn favoriete vakantiebestemming. Zo mooi en zoveel interessante flora. Leuk om je foto's te zien, veel herkenning. Ik heb nog een rotsje van bij Emosson in mijn tuin liggen als souvenir!
Met vriendelijke groet

Gerrit Eijkelenboom

Mooie duidelijke foto's van de orchideeën.

848 en 849: Dactylorhiza alpestris. Goed dat je een foto van de bladeren hebt.
846 en 850: Gymnadenia conopsea, de grote muggenorchis.

Jan Tholhuijsen

Leuke reportage Lily-Anne, mooie foto's.  Zulke bergreizen zoals van jou, Frankie, Bert en Gerrit en andere, zit er bij mij niet in, mijn vrouw geeft er niet om. (Gemakkelijk om het op iemand te kunnen steken).
Ons jaarlijkse avonduur is een dag of 10 naar Tsjechie.  Wel vroeg in het jaar, zodat we op tijd terug zijn voor de zomer begint.  :D
Omgeving Roosendaal

Bert Stegeman

Citaat van: Mark Stolk op 26 september 2017, 23:05:36
Erg mooi Lily-Anne, Wallis is altijd mijn favoriete vakantiebestemming. Zo mooi en zoveel interessante flora. Leuk om je foto's te zien, veel herkenning. Ik heb nog een rotsje van bij Emosson in mijn tuin liggen als souvenir!

was jij dat mark die dat mee genomen had.
ik miste al een stukje van de rots daar toen ik er was. ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D -2( -2( -2( -2( -2(

Frankie Wulleman

Citaat van: Jan Tholhuijsen op 27 september 2017, 10:43:20
Leuke reportage Lily-Anne, mooie foto's.  Zulke bergreizen zoals van jou, Frankie, Bert en Gerrit en andere, zit er bij mij niet in, mijn vrouw geeft er niet om. (Gemakkelijk om het op iemand te kunnen steken).
Ons jaarlijkse avonduur is een dag of 10 naar Tsjechie.  Wel vroeg in het jaar, zodat we op tijd terug zijn voor de zomer begint.  :D

Planten spotten in de natuur is bijzonder leuk, maar op jaarlijkse bedevaart naar Tsjechië is minstens even leuk, Jan. Je ben een bevoorrecht man!
Lichtervelde, West-Vlaanderen