Zwitserland Wallis Anzère eind juni 2017

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 7 juli 2017, 22:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Herman Mylemans

Lily-Anne, dat ziet er inderdaad veelbelovend uit!
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be

Lily-Anne Vereecken

#16
Er is uiteraard nog meer - we zetten onze tocht verder. De meeste onder jullie zouden geen problemen hebben met deze wandeling, maar bergschoenen zijn toch zeker aan te bevelen en voor mij zijn wandelstokken ook onmisbaar.
Bij iedere stap hogerop valt er meer te ontdekken

Lily-Anne Vereecken

#17
De foto's zijn niet altijd van de beste kwaliteit, maar toch een blijvende herinnering

Lily-Anne Vereecken

#18
Ons doel komt in zicht. Tot aan het herdenkingskruis gaan we . Het landschap was meer dan prachtig , dus af en toe eens niet naar de bloemen kijken
Hier stonden verschillende Edelweisjes

Lily-Anne Vereecken

#19
daar zou ik eens dichterbij willen geraken ( heb ik deze vakantie vaak gedacht), maar tevreden zijn met wat wel kan ...

Lily-Anne Vereecken

#20
Heel wat Sempervivum en Linaria alpina

Lily-Anne Vereecken

#21
Hier zou ik nog veel langer willen blijven hebben, maar de tijd was nu beperkt. We komen later nog wel eens terug

Lily-Anne Vereecken

#22
Toch nog geluk gehad met het weer vandaag
Terug naar de kabelbaan

Lily-Anne Vereecken

Ons dorp komt in zicht

Gerrit Eijkelenboom


Bert Stegeman

prachtige wandeling mooie foto's
klein vraagje ik mis de namen bij foto's
ben je daar nog mee bezig.
maar ik volg u vakantie verhaal met plezier mee.
alvast een -6( -6( voor de eerste serie foto's

Luc Gilgemyn

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 juli 2017, 16:40:56
De foto's zijn niet altijd van de beste kwaliteit, maar toch een blijvende herinnering

De foto's zijn helemaal niet verkeerd Lily-Anne - sowieso mooie beelden !   -6(

Citaat van: Bert Stegeman op 26 juli 2017, 21:13:34
prachtige wandeling mooie foto's
klein vraagje ik mis de namen bij foto's
ben je daar nog mee bezig.
maar ik volg u vakantie verhaal met plezier mee.
alvast een -6( -6( voor de eerste serie foto's

Bij zo'n reportage alle namen opzoeken en aanbrengen is een hele klus Bert....
Er valt best van de foto's te genieten zonder de namen, wie echt geïnteresseerd is, kan desgevallend ook zelf op zoek gaan naar één of andere naam.   ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Ik zag laatst geleden nog wat beelden passeren op FB van Luuk Vermeer die er net een weekje Wallis heeft opzitten. Nu nog deze reportage erbij, en de goesting om nog eens naar dat prachtige deel van de alpen te reizen wordt alleen maar aangewakkerd. U vooral niet inhouden, L.A. !
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Bert Stegeman

 zijn inderdaad prachtige beelden van Luuk.
je hebt gelijk Frankie toch ook eens die richting weer in gaan.
maar eerst hier genieten van de mooie foto's.

Danny Bonnez

Ik ben ook net terug thuis van vakantie , ik volg met heel veel plezier verder uw reportage Lily-Anne  ((12
Ieper , West-Vlaanderen