Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
-Hyacinthella dalmatica 'Grandiflora'-Muscari sivrihisardaghlarensis (!)-Muscari discolor
Scilla rosenii is een uitdaging vind ik. Staat al verschillende jaren in een verhoogd bed, maar pas nu is er nog een bol bijgekomen bij de oorspronkelijke bol. Een trage vermeerdering dus.
Puschkinia bilgineri heb ik deze zomer aangeschaft en bloeit hier voor het eerst ...
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 maart 2025, 11:20:54Puschkinia bilgineri heb ik deze zomer aangeschaft en bloeit hier voor het eerst ...Vandaag stonden de bloempjes wat verder open ...
Hyacinthoides non-scripta met een ongebruikelijke kleursamenstelling.
Citaat van: Frankie Wulleman op 27 april 2025, 22:51:56Hyacinthoides non-scripta met een ongebruikelijke kleursamenstelling.Heel bijzonder mooi Frankie , zou dit zo blijven ?
Citaat van: Danny Bonnez op 28 april 2025, 22:43:20Citaat van: Frankie Wulleman op 27 april 2025, 22:51:56Hyacinthoides non-scripta met een ongebruikelijke kleursamenstelling.Heel bijzonder mooi Frankie , zou dit zo blijven ?Zeker, Danny. Staat hier nu al in zijn derde seizoen.