zomervakantie zillertall 2022

Gestart door Bert Stegeman, 8 november 2022, 19:16:29

Vorige topic - Volgende topic

Bert Stegeman

foto's gemaakt door linda met haar nieuwe fototoestel

Bert Stegeman

we waren al een eind onderweg .
je kon hier mooi onder de rotsen door lopen.
je kon eigenlijk een ronde lopen hier.
Maar niet gedaan.
deze keer was ik te moe om verder te gaan ((12 ((12 ((12 ((12
ik denk van de reis nog of gewoon van werk afgelopen weken ervoor ))4
Maar komt goed. ;D

Bert Stegeman

na deze twee beklimmingen op een dag in de avond beentjes omhoog en -6)


Bert Stegeman

dag twee stilluptall.
Ik melde net dat het nog mooier word.
nou dit is dan zo'n parel waar je eigenlijk geweest moet zijn. ben je hier in de buurt.
een echte aanrader. Hier zou ergens een leontopodium moeten groeien en bloeien.
Maar niet gezien.
Maar wel veel anders moois.
helaas geen bloemen. maar wel volop genoten

Bert Stegeman

voor wie een keer hier heen wil.
bedenk wel dat je 8 euro betaald voor naar boven te rijden.
en neem geld mee voor bij de restaurants te eten of drinken.
Ze nemen geen creditcards aan.
In het dorp nog wel. maar hoger in de bergen niet meer.

Bert Stegeman

Je kunt ervoor kiezen om je onder aan de berg op gehaald te worden.
en aan het eind van pad afgezet te worden. En terug lopen.
wat goed te doen is. wij kozen ervoor eigen auto naar boven rijden en wandelen maar ((14.
de weg naar boven is wel smal. dus rustig rijden --6 :o

Bert Stegeman

hier was het grandioos genieten.
Met vele watervallen aan weerszijden.
Aan beide kanten enorme hoge bergtoppen.
en wij lopen er als (mieren) tussen door ;D ;D ;D ;D
dat is eigenlijk het gevoel dat je krijgt als je hier wandelt --3

Bert Stegeman

dit is zoal genieten.
en een perfect wandelpad. mooi aangelegd. was toen pas nieuw. met nieuwe hekken erbij.
hierom houden we ook van Oostenrijk. net zoals van texel. ;D ;D ;D


Danny Bonnez

#25
Citaat van: Bert Stegeman op 10 november 2022, 19:09:12
foto's gemaakt door linda met haar nieuwe fototoestel

Sublieme foto's hoor ! Uw foto's zijn ook prachtig hoor Bert .....
Ieper , West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Knap werk hoor Bert !  ((14
Goed idee om ons mee te nemen op reis, zo denken we dat het opnieuw zomer is !

Ga gerust door, we volgen je op de voet!
Harelbeke-West-Vlaanderen


Frankie Wulleman

Citaat van: Bert Stegeman op 10 november 2022, 19:36:38
dag twee stilluptall.
Ik melde net dat het nog mooier word.
nou dit is dan zo'n parel waar je eigenlijk geweest moet zijn. ben je hier in de buurt.
een echte aanrader. Hier zou ergens een leontopodium moeten groeien en bloeien.
Maar niet gezien.
Maar wel veel anders moois.
helaas geen bloemen. maar wel volop genoten

Geen planten te zien, maar de omgeving kan wel tellen, Bert. Betoverend mooi keteldal!  ((3
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Citaat van: Bert Stegeman op 10 november 2022, 19:09:12
foto's gemaakt door linda met haar nieuwe fototoestel

Ze kan er wat van!  ((14
Lichtervelde, West-Vlaanderen