Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Hier ook de eerste versicolors in bloei , wachtend op de zon ......
Deze Crocus sieberi wacht op beter weer ....
Een prachtige witte krokus toch , nog even af van de echte krokusdagen , Kris ......
Ik heb hier ook nog een potteke met misschien iets toonbaars in ... Dus in de loop van de middag maar naar binnen met depot in kwestie ...
Het gaat over Crocus biflorus sp. nova BATM-385
Citaat van: Danny Bonnez op 25 januari 2024, 22:59:06Hier ook de eerste versicolors in bloei , wachtend op de zon ......Doet het hier zeer goed in de tuin , ben ik blij mee ...
Citaat van: Danny Bonnez op 25 januari 2024, 22:54:39Een prachtige witte krokus toch , nog even af van de echte krokusdagen , Kris ......Zeer zeker ! Ik heb ze in de vroegere tuin jaren buiten gehad ...We staan te trappelen voor de echte krokusdagen hè Danny ...
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 26 januari 2024, 16:54:40Ik heb hier ook nog een potteke met misschien iets toonbaars in ... Dus in de loop van de middag maar naar binnen met depot in kwestie ...Terwijl ons potje even onder de lamp mag hebben we tijd om een toertje in de tuin te maken. Onze witte Bowles heeft zowaar zijn bloemen geopend ....
Wat een prachtige verschijningen hier de laatste dagen. Ik moet dringend ook mijn geweer laden ... morgen weinig tijd, maar zondag moeten we'r maar een ouderwetse Crocuszundag van maken.Die pot vol ongeopende schoonheden ziet er wel bijzonder uit Kris... ook veel variatie als ik het goed heb. Benieuwd !!