Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
2 die ik toch maar even heb binnen gehaald ...1/ Crocus gembosii van de locus classicus 2/ Crocus gembosii 'Golden Delight "
Nog een vorm van Crocus sieberi in bloei gekomen hier. Dit keer weer eentje van Omalos, richting skistation van Kallergi.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 februari 2024, 13:22:25Hier alweer een grijze en donkere dag ... Veel spannends in de startblokken maar ....Hier net eender Kris... de startblokken puilen ook uit.. Met dit licht (of het gebrek er aan is het zelfs moeilijk om scherpe foto's te maken...
Hier alweer een grijze en donkere dag ... Veel spannends in de startblokken maar ....
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 februari 2024, 13:24:092 die ik toch maar even heb binnen gehaald ...1/ Crocus gembosii van de locus classicus 2/ Crocus gembosii 'Golden Delight "Een zonnestraal in het duister Kris, twee toppertjes natuurlijk.Ik kon het ook niet laten en heb er ook eentje in de warmte gebracht, de eerste Crocus corsicus die boven kwam.
Crocus nubigena, ruim 10 jaar in de verzameling.
Momenteel zijn het hoogdagen voor Crocus nubigena ! Heb mijn 4 verschillende vormen al getoond maar kan het niet laten om dit nog eens te tonen .....Een grote favoriet voor mij !
Prachtige vorm, Kris, die eerste, een eigen collectie?
Misschien wel een van de mooiste in de sieberi familie: 'Ronald Ginns'.
Een sieberi met zeer grote bloem, ook al ruim 10 jaar in de verzameling.