Bedankt voor de wensen Theo !! Jammer dat je'r niet bij was al hadden we toch bezoek van een aantal leden van over de moerdijk (zelfs van net beneden de dijk in kwestie). Ik kan alleen de voorgaande posters bijtreden, het was een prima geslaagde jubileumdag en daar kunnen we alleen maar trots en blij mee zijn. De beide lezingen werden blijkbaar goed gesmaakt en dat geeft een voldaan gevoel na het vele werk.
Met onze taarten traktatie zijn we als rotsplanten vereniging toch wel vrij uniek denk ik dan en de massale opkomst was dan ook een succes.
Bij deze onze oprechte dank aan allen die mee werkten tot het succes. Niet te vergeten onze catering dames, Marijke en Kris, taartenbakker en gulle schenker Danny B., de beide lezinggevers en leverancier van foto's Frankie.... enne.. iedere aanwezige, want die had overschot van gelijk!
Ik was zo vrij enkele sfeerbeeldjes te schieten als warme herinnering aan deze memorabele dag.
Eerst de goed gevulde zaal, bijna een uitverkocht huis

Spreker Luc Scheldeman in volle inspanning, sorry, de zaal was verduisterd, er zijn hier al heel wat betre foto's gepost, maar 't is de intentie die telt!
Intussen in de keuken...
Bijna klaar voor de aanval