Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Crocus veluchensis aff. Elati
Veluchensis kan ik niet houden vanwege de zuurdere ph , Kris . Wel mooie soort !
Nog enkele beelden van de dag ....Crocus rhodensis in volle glorie , 3 vormen
Een heel late Crocus laevigatus vorm ? ( ik begrijp er niets van ) komt uit de stal van Janis , bloeit ieder jaar zo laat
Nog een meesterwerkje van Dirk , Crocus reticulatus x angustifolius ' Moritz'
De laatste voor vandaag , een opvallende vorm uit zaad opgekweekt
Nog enkele beelden van de dag ....Citaat van: Theo Stronks op 27 februari 2025, 10:01:02Crocus rhodensis in volle glorie , 3 vormenPrachtig Danny,helaas bij niet meer aanwezig,oorzaak ?
Crocus rhodensis in volle glorie , 3 vormen
Citaat van: Danny Bonnez op 26 februari 2025, 21:34:46Een heel late Crocus laevigatus vorm ? ( ik begrijp er niets van ) komt uit de stal van Janis , bloeit ieder jaar zo laatKan wel ....op sommige Griekse eilanden is het eerder een voorjaarsbloeier Danny . Dus als je eentje hebt van zo een bestemming dan zit dat in de genen ....
Citaat van: Danny Bonnez op 26 februari 2025, 21:43:53Nog een meesterwerkje van Dirk , Crocus reticulatus x angustifolius ' Moritz'Kende ik nog niet Ziet er goed uit ...
Citaat van: Danny Bonnez op 26 februari 2025, 22:03:00De laatste voor vandaag , een opvallende vorm uit zaad opgekweektNiet te geloven wat voor leuke zaailingen er overal tussen zitten Danny !
Citaat van: Danny Bonnez op 26 februari 2025, 21:32:01Nog enkele beelden van de dag ....Crocus rhodensis in volle glorie , 3 vormenPrachtig Danny,helaas bij niet meer aanwezig,oorzaak ?