En ik zie voorlopig toch een betere knopzetting bij de Saxifraga's dan voorbije jaren. Dat komt volgens mij ten eerste omdat we vorige zomer zijn gespaard gebleven van grote hittegolven en extreme droogtes.Ten tweede hebben we in december/januari toch een langere wat koudere periode gekend met iedere nacht lichte nachtvorst. Komt deze planten ten goede.
Hier nog 2 voorbeelden die met toch een beetje hoopvoller stemmen ...(en BTW , die slak is gone en alleen het huisje is overgebleven
)
'Miracle Grow', bedoel je waarschijnlijk Kris. Het is eigenlijk hetzelfde als het oude 'Kristalon' wat wij vroeger al in de boomkwekerij gebruikten. Ik heb jarenlang 'Miracle Grow' als voeding gebruikt voor planten die een steuntje nodig hebben. Het voordeel is dat er veel 'klein' spul in zit, borium, ijzer, mangaan, etc,etc. Het is zeer zuinig in gebruik en werkt echt uitstekend. Alleen niet in de zon gebruiken! Het is op moment lastig te verkrijgen. Bij mijn vaste leveranciers is het uit het sprtiment. Maar met wat Googlen zal het vast nog wel ergens verkrijgbaar zijn. Ze hebben nog een site in USA (boycot!)